کد خبر: ۲۴۸۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۱۱ دی ۱۳۹۸ - 2020January 01
پس از تشکيل کارگروه هايي به منظور پیشگیری از وقوع تصادف ، اجرای طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز رانندگان که ريشه اصلي حوادث رانندگي است در دستور کار ويژه ماموران پلیس راهور تهران بزرگ قرار گرفت
شفا آنلاین>اجتماعی>جانشين پليس راهور از برخورد با تخلفات حادثه ساز رانندگان خبر داد و گفت: پليس به صورت قاطعانه با اين تخلفات برخورد خواهد کرد.
 
به گزارش شفا آنلاین، سرهنگ "سيد ابوالفضل موسوي پور " در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: پس از تشکيل کارگروه هايي به منظور پیشگیری از وقوع تصادف ، اجرای طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز رانندگان که ريشه اصلي حوادث رانندگي است در دستور کار ويژه ماموران پلیس راهور تهران بزرگ قرار گرفت.

جانشين پليس راهور پایتخت بیان داشت: برخورد با تخلفاتي نظير عبور از محل ممنوع، نقص سيستم روشنایي در شب و دور زدن در محل ممنوع که جرایم به صورت تسليمي به رانندگان ابلاغ خواهد شد، در واقع يک کلاس آموزشي در محل ارتکاب تخلف به شمار می رود.

وی طرح برخورد با رانندگان حادثه ساز را اقدامي برای پيشگيري از تصادف دانست و گفت: کارکنان پليس راهور تهران تمام سعي خود را براي کاهش تصادفات انجام خواهند داد.

موسوي پور در پايان از رانندگان خواست: با رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي در کاهش تصادفات نقش تاثیر گذار داشته باشند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: