کد خبر: ۲۴۸۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۰۹ دی ۱۳۹۸ - 2019December 30
این دستگاه به افراد دچار ضایعه نخاعی امکان می‌دهد تا با رکاب زدن مداوم از ایجاد عوارض خطرناکی همچون پوکی استخوان، زخم بستر، عفونت‌های کلیوی و مثانه، نارسایی‌های قلبی و عروقی و غیره جلوگیری کنند
شفاآنلاین>سلامت>دستگاه پروتز عصبی حرکتی برای رکاب زدن افراد دچار ضایعه قطع نخاعی با حضور معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور در دانشگاه علم و صنعت ایران رونمایی شد.

به گزارش شفاآنلاین، پروتز عصبی پاراسایکلینگ برای رکاب زدن افراد دچار ضایعه قطع نخاعی با حضور سورنا ستاری معاون علمی‌وفناوری رییس‌جمهور در دانشگاه علم و صنعت ایران رونمایی شد.

تولید این دستگاه در پژوهشکده مهندسی و فناوری عصبی دانشگاه علم و صنعت ایران و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صورت گرفته است.

 این دستگاه به افراد دچار ضایعه نخاعی امکان می‌دهد تا با رکاب زدن مداوم از ایجاد عوارض خطرناکی همچون پوکی استخوان<bone>، زخم بستر، عفونت‌های کلیوی و مثانه، نارسایی‌های قلبی و عروقی و غیره جلوگیری کنند. 

معکوس کردن روند پوکی استخوان‌ ها و افزایش تراکم استخوان، کاهش اسپاسم، افزایش سطح ران، افزایش مصرف اکسیژن و بهبود عملکرد قلبی و ریوی، افزایش گردش خون و بهبود گام برداشتن در افراد دچار ام اس، پارکینسون و سکته مغزی و بهبود وضعیت روحی و روانی افراد دچار ضایعه نخاعی از جمله فواید این دستگاه به شمار می‌رود.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: