کد خبر: ۲۱۸۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۸ - ۱۲ دی ۱۳۹۷ - 2019January 02
دکتر اسماعیلی فوق تخصص ستون فقرات و متخصص ارتوپدی و استاد دانشگاه ایندیانای آمریکا که در سال های 1367 الی 70 اولین استاد آناتومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بود، امروز دوازدهم دی ماه سال 97 مهمان این دانشگاه بود

شفاآنلاین>سلامت>دکتر اسماعیلی فوق تخصص ستون فقرات و متخصص ارتوپدی با حضور در جمع اساتید، اعضای هیئت علمی، مدیران، دستیاران و دانشجویان رشته های مربوطه درخصوص پوکی استخوان (OSTEOPOROSIS) در سالن دانش مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر مطالبی را بیان نمود.

به گزارش شفاآنلاین،دکتر اسماعیلی در این کارگاه پیرامون پیشگیری از ابتلا به پوکی استخوان، درمان دارویی و درمان جراحی پوکی استخوان مطالبی بیان و به سوالات حاضرین پاسخ داد.

در ادامه دکتر اسماعیلی استاد دانشگاه ایندیانای آمریکا از بخش های جراحی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر و امیرالمومنین (ع) و همچنین از دانشکده پزشکی پردیس مجتمع آموزشی پژوهشی دانشگاه بازدید کرد.

دکتر اسماعیلی در نشستی با دکتر دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان پیرامون همکاری و تعامل بیشتر وی با دانشگاه گفت‌وگو کرد.

در این نشست دکتر دانایی رئیس دانشگاه ضمن خیر مقدم و قدردانی از حضور دکتر محمد اسماعیلی در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، گفت: میزبانی از شما استاد ارجمند و موفق که زمانی اولین استاد آناتومی این دانشگاه بودید برای بنده که خود پرورده‌ی این دانشگاه هستم، افتخار بزرگی است.

دکتر اسماعیلی استاد دانشگاه ایندیانای آمریکا نیز از پیشرفت و ترقی استان سمنان و به ویژه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ابراز خرسندی نمود و بیان داشت: در سفرهای بعدی خود به کشور ایران حتما مجددا برای ادامه همکاری و بازدید به دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مراجعه می نمایم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: