کد خبر: ۲۴۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - 2019December 18
در شهر‌های اهواز و کارون استان خوزستان با آبگرفتگی معابر و بیرون زدگی فاضلاب درگیر هستیم؛ بازگشایی محورهای مواصلاتی شهرستان های پارسیان و بستک در استان هرمزگان در حال پگیری است و تیم‌های زمینی به منطقه اعزام شده اند
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث>کولیوند گفت: در حادثه سیل اخیر در جنوب کشور مجموعا ۲ مصدوم داشتیم که یک نفر از شهر بندر عباس و دیگری از فسا بود.

به گزارش شفاآنلاین، پیر حسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور، درباره آخرین وضعیت مناطق متاثر از سیل<Flood> در سطح کشور اظهار کرد: از تاریخ ۲۵ آذر تا ساعت ۰۸:۳۰ امروز ۲۷ آذر، مجموعا ۲ مصدوم داشتیم که یکی از آن‌ها از شهر بندر عباس و دیگری از فسا بود. همچنین یک نفر از اهالی روستای خورگو بندر عباس مفقود شده است.

او ادامه داد: در شهر‌های اهواز و کارون استان خوزستان با آبگرفتگی معابر و بیرون زدگی فاضلاب درگیر هستیم؛ بازگشایی محورهای مواصلاتی شهرستان های پارسیان و بستک در استان هرمزگان در حال پگیری است و تیم‌های زمینی به منطقه اعزام شده اند.

کولیوند گفت: در استان فارس محور‌های مسدود در شهرستان‌های فسا، جهرم، شیراز، فراشبند، لار و جهرم در حال بازگشایی هستند. در استان بوشهر تنها با انسداد برخی از مسیر‌های فرعی در شهرستان عسلویه درگیر هستیم و در استان کرمان شهر کرمان و شهرستان کهنوج دچار آبگرفتگی معابر و انسداد محور‌های فرعی شده اند.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار