کد خبر: ۲۴۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - 2014June 13
شفا آنلاین:کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام آنکه هوای پایتخت با کاهش دما همراه بوده و نسبت به روز گذشته خنک تر شده است، گفت: در 24 ساعت آینده با نفوذ هوای خنک به نوار شمالی کشور ضمن کاهش دما در شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه های جنوبی البرز و شمال شرق کشور شاهد رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید خواهیم بود.

به گزارش شفا آنلاین،فریبا گودرزی افزود: بر اساس پیش بینی های انجام شده در 24 ساعت آینده دریای خزر در این مدت مواج همچنین شاهد شدت بارش ها در استان گیلان و مازندران خواهیم بود. در روزهای شنبه و یکشنبه نیز در برخی مناطق شمال غرب، شمال شرق و با شدت بیشتر در سواحل دریای خزر رگبار و رعد و برق و ورزش باد پیش بینی می شود.

به گفته وی، امروز جمعه نیز با وزش باد شدید در برخی از نواحی مرکزی دامنه های البرز و شمال شرق کشور شاهد کاهش دید و کیفیت هوا خواهیم بود.

کارشناس هواشاسی توضیح داد در سه روز آینده نیز خلیج فارس مواج و جنوب غرب و غرب کشور نیز وزش باد و گرد و خاک ادامه دارد.

وی با اشاره به طوفان هاله ای نانوک در مناطق جنوبی دریای عمان گفت: در سه روز آینده محدوده دریای شمال از شرق به غرب تحت تاثیر طوفان نانوک خواهد بود و بر اثر این طوفان از امروز سواحل دریای عمان مواج می شود ضمن آنکه رگبار و رعد و برق در برخی مناطق جنوبی شرق کشور رخ می دهد.

گودرزی درباره وضعیت هوای پایتخت نیز توضیح داد: در تهران شاهد وزش باد شدید بوده و حداکثر سرعت باد در برخی نقاط به صورت لحظه ای 72 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی عنوان کرد: هوای پایتخت با 4 درجه کاهش دما نسبت به روز گذشته خنک تر شده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: