کد خبر: ۲۴۷۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - 2019December 15
باید با تلاش های متوالی به خروجی های استاندارد و اعتبار بخشی مدون برسیم تا بر اساس آن بتوانیم تعریف درستی از مراکز تک تخصصی برای رشته جراحی پلاستیک و ترمیمی داشته باشیم
شفاآنلاین>سلامت>معاون درمان وزارت بهداشت، گفت: اعتبار بخشی متناسب با رشته ها، تخصص ها و ماهیت بیمارستان های مختلف باید تغییر یابد.

به گزارش شفاآنلاین ، قاسم جان بابایی، در بازدید از بیمارستان ۱۵ خرداد و دیدار با اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، خطاب به اعضای هیئت علمی گروه جراحی<Surgery> پلاستیک و ترمیمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، افزود: سعی در ایجاد فضایی داریم که امکان ورود شما متخصصان در ارائه خدمت و سیاست گذاری فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه در دنیا داده های مربوط به اتفاقات مهم به درستی ثبت می شود، بر اهمیت نظام و ساختار ثبت داده ها تاکید کرد و با اشاره به استانداردهای یک ساختار مناسب درمانی، گفت: شاخص های خروجی و نتایج پروسه های درمانی در این رشته تخصصی باید توسط شما متخصصان تعیین و تدوین شود.

معاون درمان وزارت بهداشت ادامه داد: باید با تلاش های متوالی به خروجی های استاندارد و اعتبار بخشی مدون برسیم تا بر اساس آن بتوانیم تعریف درستی از مراکز تک تخصصی برای رشته جراحی پلاستیک و ترمیمی داشته باشیم.

جان بابایی تاکید کرد: در بحث نظارت بر درمان های غیر استاندارد جراحی پلاستیک نیازمند همراهی سایر نهادهای نظارتی و رسانه ای هستیم.مهر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: