کد خبر: ۲۴۷۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - 2019December 14
به کلیه داوطلبان اکیدا توصیه می‌شود در مهلت باقی مانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه شرایط و ضوابط مربوطه نسبت به ثبت نام اقدام کنند
شفاآنلاین>اجتماعی>توکلی گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز، شنبه ۲۳ آذر ۹۸ تعداد ۱۴۱ هزار و ۵۸۹ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش شفاآنلاین،حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور، درباره آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ گفت: ثبت نام برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۹ و بیست و پنچمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز شنبه ۱۶ آذر آغاز شده و روز دوشنبه ۲۵ آذر ۹۸ پایان می‌یابد.

او در ادامه تاکید کرد: به کلیه داوطلبان اکیدا توصیه می‌شود در مهلت باقی مانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه شرایط و ضوابط مربوطه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

توکلی افزود: با توجه به اینکه تمامی متقاضیان ورود به دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در کلیه رشته‌ های مصوب دفتر گسترش آموزش عالی اعم از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی ضرورت دارد در این آزمون ثبت نام و شرکت کنند؛ داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت نام اقدام نکرده اند توصیه می‌شود حداکثر تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۵ آذر ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در ادامه گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز، شنبه ۲۳ آذر تعداد ۱۴۱ هزار و ۵۸۹ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند.

توکلی یادآوری کرد: آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ در ۶ گروه آموزشی و برای ۱۴۱ کد رشته امتحانی در روز‌های پنج شنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار می‌شود و کارت ورود به جلسه از روز دوشنبه ۲۵ فرردین تا چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

توکلی افزود: پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، مجازی، پیام نور، دانشگاه آزاد، دانشگاه‌ها و موسسات دولتی و دانشگاه‌ها و موسسات غیردولتی و پردیس‌های خودگردان در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ صورت می‌گیرد.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: