کد خبر: ۲۴۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - 2019November 30
روغن نارگیل یکی از موثر‌ترین پاک کننده‌های طبیعی است چرا که این روغن طبیعی به علت خاصیت آبرسانی به پوست آن را نرم و تمیز کرده و از نفوذ آلودگی هوا به صورت جلوگیری می‌کند
شفاآنلاین>سلامت>پاک کننده آرایش صورت و چشمتان را در خانه با مواد طبیعی بسازید تا پوستتان شاداب و جوان بماند.

به گزارش شفاآنلاین،لوازم آرایشی به علت وجود عناصر سیلیکون دشمن سرسخت پوست شفاف و مرطوب است. استفاده از محصولات آرایشی با ترشح عرق و چربی می‌تواند باعث جوش، آکنه، ضربه به سلول‌های پوست<Skin>، اختلال در فرایند تنفس پوست، تیرگی رنگ پوست، حساس شدن چشم ها، شکننده شدن مژه ها، ترک خوردن لب ها، اگزما در پلک ها، ایجاد چین، چروک و خشک شدن پوست صورت شما شود.

استفاده از عسل

عسل طبیعی به علت خاصیت ضد باکتریایی خود درجلوگیری از نفوذ انواع ویروس‌ها و باکتری‌ها به درون پوست تاثیر زیادی دارد. برای استفاده ازعسل به عنوان پاک کننده صورت کافی است یک قاشق چایخوری از آن را به مدت پنج دقیقه بر صورت خود پخش کرده و با پاشیدن مقداری جوش شیرین بر آن به پاک شدن پوست خود کمک کنید.

عسل و تخم مرغ

با ترکیب عسل و زرده یک تخم مرغ خمیر به دست آمده را به مدت ۱۵ دقیقه روی صورت خود قرار داده و پس از خشک شدن به شستن آن با آب گرم برای به دست آمدن صورت صاف و مرطوب اقدام کنید.

شیر و عسل

ترکیب ۲ قاشق چایخوری شیر و عسل را به مدت ۳ دقیقه در روز به آرامی روی پوست خود پخش کرده تا شاهد ازبین رفتن چربی‌ها و شفاف شدن پوست خود باشید.

روغن نارگیل شفاف کننده مفید برای پوست

روغن نارگیل یکی از موثر‌ترین پاک کننده‌های طبیعی است چرا که این روغن طبیعی به علت خاصیت آبرسانی به پوست آن را نرم و تمیز کرده و از نفوذ آلودگی هوا به صورت جلوگیری می‌کند.

آب خیار

با گرفتن آب خیار به صورت لوسیون به منظور نرم کردن پوست خود از آن استفاده کنید البته در صورت وجود عفونت و التهاب در پوست صورت خود می‌توانید از التهاب شدید آن با استفاده از آب خیار و چند قطره روغن پوره استفاده فرمایید.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: