کد خبر: ۲۴۶۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۷ - ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - 2019November 20
دستاورد‌های ایرانی در حوزه زخم و ترمیم بافت در چهارمین همایش کنگره زخم و ترمیم بافت ارائه می‌شوند
شفاآنلاین>سلامت>جاوید گفت: دستاورد‌های ایرانی در حوزه زخم و ترمیم بافت در چهارمین همایش کنگره زخم و ترمیم بافت ارائه می‌شوند.

به گزارش شفاآنلاین، غلامرضا اسماعیلی جاوید مدیرکل دفتر تخصصی جهاد دانشگاهی، گفت: سالانه به دلیل هزینه‌های هنگفت درمان زخم‌های مزمن از جمله زخم بستر، زخم دیابتی و... شیوع این بیماری به مراتب افزایش پیدا می‌کند، به طوری که فقط مشکلات زخم‌های بافت اندام‌های بدن به این موارد ختم نمی‌شود و واردات محصولات و کالا‌های درمانی نیز می‌تواند در درمان شدن افراد دخیل باشد.

او افزود: با فراخوان‌ها و رایزنی‌های انجام شده، با دانشجویان تصمیم به ارائه دستاورد‌های ایرانی در چهارمین همایش کنگره زخم و ترمیم بافت گرفتیم و همچنین قرار شد دانشجویانی با مدرک تحصیلی مرتبط به جامعه پزشکی جذب شوند تا کمتر شاهد هزینه‌های بالا و عدم درمان مناسب برای زخم‌های مزمن بدن باشیم، زیرا متاسفانه در جامعه پزشکی دانشجویان غیر از رشته‌های پزشکی بهره می‌گیریم.
 
جاوید در ادامه یادآور شد: خوشبختانه به تازگی و با اعلام فراخوان، درصد بالایی از دانشجویان فنی مهندسی و علوم پایه در زمینه‌های زخم‌های مزمن ارائه خدمات می‌کنند، به طوری که جهاد دانشگاهی کشور نیز در صدد طرح‌های فناورانه با ارزیابی بالینی است تا بتواند نیاز‌های جامعه را پاسخگو باشد.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: