کد خبر: ۲۴۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - 2019November 20
جهاد دانشگاهی و پژوهشکده زخم تمام توانش را به کار گرفته است تا از همه جهات برای انجام خدمات به بیماران گام بردارد و این جای امیدواری است
شفا آنلاین>سلامت>رئیس کمیسیون و بهداشت درمان مجلس گفت: موضوع مراقبت از زخم راهی جز آموزش از طریق صدا و سیما و رادیو ندارد.

به گزارش شفا آنلاین، علی نوبخت در ششمین کنگره ملی و چهارمین کنگره زخم و ترمیم بافت گفت: موضوع زخم یک پدیده‌ای است که در آن سهل انگاری از سوی بیمار وجود دارد.

دیابت به عنوان یک بیماری شایع قرن، یک موضوع ژنتیکی است ولی اگر آگاهی داشته باشیم می‌توان از آن جلوگیری کرد.  از طرفی وجود نارسایی‌های عروقی به همراه مصرف بی رویه تنباکو زخم‌ها را به وجود می‌آورد و میلیون‌ها نفر هستند که باید از آنها در این زمینه حمایت شود.

وی افزود: جهاد دانشگاهی و پژوهشکده زخم تمام توانش را به کار گرفته است تا از همه جهات برای انجام خدمات به بیماران گام بردارد و این جای امیدواری است.

نوبخت تصریح کرد: اعضای این کنگره خیلی زحمت کشیدند تا بتوانند خدماتی را ارائه دهند. من هم در حد توانم در زمینه بودجه از آنها حمایت می‌کنم. همچنین اگر واحدهای بیمه‌ای به بیماران زخم توجه کند من هم با مسئولین بیمه صحبت می‌کنم و از آنها حمایت می‌کنیم.

نوبخت در پایان اظهار کرد: ذات اقدس الهی جهادگران را افضل بر دیگران می‌داند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: