کد خبر: ۲۴۶۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - 2019November 20
در روز چهارشنبه در استان‌های گلستان،‌ مازندران، سمنان، یزد،‌ کرمان، خراسان رضوی بارش‌های شدید پیش‌بینی می‌شود. این سامانه در روز چهارشنبه بیشتر در بخش شرقی کشور فعال خواهد بود.
شفاآنلاین>اجتماعی>هواشناسی> مدیر کل سازمان هواشناسی از بارش باران تا پایان هفته در نیمه شرقی و شمالی کشور خبر داد و گفت: در این مناطق مه‌گرفتگی، لغزندگی جاده‌ها، کولاک برف در گردنه‌های برف‌گیر و اختلال تردد در محورهای مواصلاتی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شفاآنلاین،«صادق ضیاییان» مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوا گفت: پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به سامانه بارشی که در حال حاضر در کشور فعال است، بارش‌های شدیدی امروز در استان‌های بوشهر، فارس، گیلان و مازندران، هرمزگان، زنجان، تهران،‌البرز، قزوین، استان مرکزی، یزد و سمنان و قم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه این بارش‌ها تا چهارشنبه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در روز چهارشنبه در استان‌های گلستان،‌ مازندران، سمنان، یزد،‌ کرمان، خراسان رضوی بارش‌های شدید پیش‌بینی می‌شود. این سامانه در روز چهارشنبه بیشتر در بخش شرقی کشور فعال خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه این سامانه تا پایان هفته از کشور خارج خواهد شد، تصریح کرد: این سامانه در پایان هفته بیشتر در استان‌های ساحلی دریای خزر وجود دارد و در دیگر مناطق بارش پیش‌بینی نمی‌شود.

ضیاییان یادآور شد: در نقاطی که احتمال بارش وجود دارد، مه‌گرفتگی، لغزندگی جاده‌ها، کولاک برف در گردنه‌های برف‌گیر و اختلال تردد در محورهای مواصلاتی پیش‌بینی می‌شود.ایلنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: