کد خبر: ۲۴۶۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - 2019November 19
در حال حاضر تعرفه خدمات دندانپزشکی مشخص نشده است و در اولین مراحل جهت تعیین این تعرفه هستیم. همچنین در مرحله بعدی ما باید پس از تعیین تعرفه، خدمات مورد نیاز مردم را مشخص و آن را به صندوق‌های بیمه گر جهت تحت پوشش قرار گرفتن این خدمات پیشنهاد دهیم.
شفاآنلاین>سلامت>صادقی گفت: در حاضر جلسات کارشناسی در شورای عالی بیمه در زمینه تعیین تعرفه خدمات دندانپزشکی انجام می‌شود.

به گزرش شفاآنلاین،قاسم صادقی رئیس اداره دندانپزشکی وزارت بهداشت، با اشاره به وضعیت تعرفه خدمات دندانپزشکی در کشور اظهار کرد: برای پوشش خدمات دندانپزشکی به وسیله صندوق‌های بیمه‌گر نیازمند مصوبه هیئت وزیران هستیم و در برخی از مسائل به دلیل نیاز به تامین بودجه باید جهت پوشش خدمات دندانپزشکی مصوبه مجلس را داشته باشیم.

او ادامه داد: در حال حاضر بخش عمده‌ای از خدمات دندانپزشکی فاقد تعرفه است، جلساتی در دبیرخانه شورای عالی بیمه با کارشناسان این نهاد در زمینه اعمال تعرفه خدمات دندانپزشکی برگزار شده است.

صادقی تاکید کرد: در حال حاضر تعرفه خدمات دندانپزشکی مشخص نشده است و در اولین مراحل جهت تعیین این تعرفه هستیم. همچنین در مرحله بعدی ما باید پس از تعیین تعرفه، خدمات مورد نیاز مردم را مشخص و آن را به صندوق‌های بیمه گر جهت تحت پوشش قرار گرفتن این خدمات پیشنهاد دهیم.

رئیس اداره دندانپزشکی وزارت بهداشت بیان کرد: اداره دندانپزشکی وزارت بهداشت سعی دارد تا پایان آذر ماه کار‌های کارشناسی دبیرخانه شورای عالی بیمه را در زمینه تعیین تعرفه و خدمات دندانپزشکی به پایان برساند تا این طرح پس از تایید شورای عالی به هیئت وزیران فرستاده شود.

او گفت: ما پیگیر تعیین تعرفه خدمات دندانپزشکی و تایید آن در شورای عالی بیمه هستیم تا خدمات دندانپزشکی تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.yjc

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: