کد خبر: ۲۴۶۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - 2019November 19
ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته‌های بدون آزمون سال ۹۸ از امروز ۲۸ آبان آغاز می‌شود و داوطلبان می‌توانند برای ثبت نام به دانشگاه‌ها مراجعه کنند.
شفاآنلاین>اجتماعی>ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته‌های بدون آزمون سال ۹۸ از امروز آغاز می‌شود .

به گزارش شفاآنلاین ، ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته‌های بدون آزمون سال ۹۸ از امروز ۲۸ آبان آغاز می‌شود و داوطلبان می‌توانند برای ثبت نام به دانشگاه‌ها مراجعه کنند.
 
مهلت پذیرش دانشجو برای مرحله پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی در رشته‌های تحصیلی دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیرانتفاعی، مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ به مدت دو ماه تمدید شد.

با توجه به اطلاعیه‌های ۶ و ۲۲ آبان ۹۸، متقاضیان تحصیل در رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیرانتفاعی، مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ (اعم از داوطلبانی که در پذیرش رشته‌های صرفاً با سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ ثبت‌نام کرده و یا نکرده‌اند) می‌توانند با توجه به رشته‌ها و دانشگاه‌های اعلام شده، تقاضای خود را ثبت کنند.yjc

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: