کد خبر: ۲۴۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - 2019November 12
مرد 50 ساله به‌نام مصطفی به‌خاطر بیماری قلبی در یکی از بیمارستان‌ها بستری بود به‌علت زمین خوردن در بخش آی‌سی‌یو دچار مرگ مغزی شد.
شفاآنلاین>سلامت>مرد میانسال که به‌خاطر عمل جراحی قلب در بیمارستان بستری بود، بر اثر زمین خوردن و برخورد سرش با ستون بخش آی‌سی‌یو جان باخت.

به‌گزارش شفاآنلاین، ساعت 10:25 دوشنبه 20 آبان مأموران کلانتری 134 شهرک غرب در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ مردی در بیمارستان <Hospital>خبر دادند.

در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که مرد 50 ساله به‌نام مصطفی به‌خاطر بیماری قلبی در یکی از بیمارستان‌ها بستری بوده است اما به‌علت زمین خوردن در بخش آی‌سی‌یو دچار مرگ مغزی شده است. 

برادر وی در رابطه با این حادثه گفت: برادرم به خاطر جراحی دریچه آئورت در بیمارستان بستری بود. سه‌شنبه گذشته قرار بود که عملش کنند اما سایز دریچه قلب برادرم موجود نبود.

 به ما گفتند می‌توانید تا شنبه بیمارتان را در بیمارستان نگه‌دارید یا او را با خود به خانه ببرید. اما از آنجایی که گفتیم ممکن است در این مدت حالش بد شود و بیمارستان برایش بهتر است، موافقت کردیم که همانجا بماند اما ای کاش این کار را نکرده بودیم.

 برادرم در قسمت آی‌سی‌یو بستری بود، ظاهراً به‌خاطر داروهایی که به او داده بودند مجبور بود مدام به دستشویی برود. 

حدود 4 صبح جمعه 17 آبان به محض اینکه او از تخت پایین آمد سرش ابتدا به صندلی و بعد هم به ستونی که داخل آی‌سی‌یو بوده برخورد کرد.

 به‌خاطر این حادثه حالش بد شد. یکی از پرسنل از انتهای بخش، خودش را به برادرم رساند و او را روی تخت خواباند. 

اما برادرم به‌خاطر این حادثه دچار خونریزی مغزی شد. وقتی به ما خبر دادند به‌خاطر اینکه بیمارستانی که در آن بستری بود دستگاه سی‌تی‌اسکن نداشت او را به بیمارستان دیگری بردیم و از آنجا به یک بیمارستان دیگر. در سومین بیمارستان گفتند برادرم مرگ مغزی شده است، می‌خواستیم اهدای عضو کنیم که فوت کرد. باتوجه به اینکه خانواده مرد میانسال از کادر درمان بیمارستانی که مرد میانسال درآن بستری بود شکایت داشتند، پرونده با قرار عدم صلاحیت به دستور بازپرس غلامی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران به دادسرای جرایم پزشکی ارجاع شد.ایران 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
0
0
ممنون از سایت خوبتوت بابت اطلاع رسانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
0
0
سپاس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: