کد خبر: ۲۴۵۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - 2019November 07
این دانش‌آموز 9 ساله روز یکشنبه ۱۲ آبان‌ از سوی معلم ورزش خود مورد تنبیه بدنی قرار گرفته بود هرچند وی بعد از این اتفاق وقتی به اداره آموزش وپرورش احضار شد انجام چنین اقدامی یعنی تنبیه بدنی دانش‌آموز را انکار کرد با این حال وی برای تحقیق و بررسی به دستگاه قضایی معرفی شد
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث> یک معلم ورزش که در شهرستان کارون (خوزستان) دانش‌آموز 9 ساله‌ای را با شلاق مجروح کرده بود به دستگاه قضایی معرفی شد.

به گزارش شفاآنلاین،کاظم باقلائی- رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان کارون- در این باره گفت: پرونده تنبیه <Punishment>بدنی یکی از دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی شهید آیت شماره ۲ شهر کوت عبدالله از توابع شهرستان کارون به دادگستری ارجاع شد.

این دانش‌آموز 9 ساله روز یکشنبه ۱۲ آبان‌ از سوی معلم ورزش خود مورد تنبیه بدنی قرار گرفته بود هرچند وی بعد از این اتفاق وقتی به اداره آموزش وپرورش احضار شد انجام چنین اقدامی یعنی تنبیه بدنی دانش‌آموز را انکار کرد با این حال وی برای تحقیق و بررسی به دستگاه قضایی معرفی شد.

باقلائی پیش ازاین دراطلاعیه‌ای اعلام کرد: این اداره به محض اطلاع از موضوع، پرونده معلم متخلف را به هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری ارجاع داده و خارج از نوبت در حال رسیدگی است.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: