کد خبر: ۲۴۵۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - 2019November 03
رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران با اشاره به خرید ۱۰ هزار سرنگ اینفلیتور آنژیوگرافی قلبی از تولیدکنندگان داخلی گفت: هیات امنا با پیش پرداخت هزینه‌ها از تولیدکنندگان داخلی حمایت می‌کند.
شفاآنلاین>سلامت>دکتر مهدی یوسفی با بیان این مطلب افزود: هیات امنا تعداد ۱۰ هزار سرنگ اینفلیتور آنژیوگرافی قلبی را در جهت حمایت از تولید داخل خریداری و حتی اقدام به پیش پرداخت هزینه‌ها در این زمینه کرده است.

به گزارش شفاآنلاین، وی با بیان اینکه سرنگ اینفلیتور برای تنظیم فشار مایعی که در حین عمل جراحی<Surgery> آنژیو پلاستی به بدن تزریق می‌شود، کاربرد دارد، افزود: در گذشته سرنگ اینفلیتور از کشورهایی مانند چین و فرانسه وارد می‌شد که خوشبختانه با همت شرکت‌های دانش بنیان، تولیدکنندگان کشورمان و حمایت وزارت بهداشت تولید این کالای مصرفی در کشورمان آغاز شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران عنوان کرد: در حال حاضر قیمت سرنگ اینفلیتور آنژیوگرافی قلبی تولید داخل که هیات امنا خریداری کرده است تقریبا نصف قیمت خارجی است که از لحاظ کیفیت با نمونه‌های تولید خارج برابری می‌کند و به تایید اداره کل تجهیزات پزشکی رسیده است.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: