کد خبر: ۲۴۵۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - 2019November 03
آنها به محض ورود با تهدید اسلحه، مشتری‌ها و کارمندان را به گوشه‌ای هدایت کرده و با دادن دو کیسه مشکی به صندوقدار از او خواستند موجودی صندوق را در آنها بریزد. این دو مرد ناشناس پس از گرفتن کیسه‌ها سوار بر خودرویشان از محل دور شدند
شفاآنلاین>اجتماعی> دو سارق مسلح نقابدار با ورود به بانک ملی زاهدان پس‌‌ از تهدید کارمندان پول‌های نقد داخل صندوق را برداشته و متواری شدند.

 به‌گزارش شفاآنلاین، ساعت یک و بیست دقیقه ظهر دیروز، دو سارق سوار بر خودروی پژو بدون پلاک مقابل بانک ملی شعبه میدان پانزده خرداد زاهدان متوقف و با در دست داشتن دو اسلحه شکاری وارد بانک شدند.

 آنها به محض ورود با تهدید<Threat> اسلحه، مشتری‌ها و کارمندان را به گوشه‌ای هدایت کرده و با دادن دو کیسه مشکی به صندوقدار از او خواستند موجودی صندوق را در آنها بریزد. این دو مرد ناشناس پس از گرفتن کیسه‌ها سوار بر خودرویشان از محل دور شدند.

 سردار احمد طاهری، جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان به خبرنگار «ایران» گفت: «در این حادثه حتی یک گلوله هم شلیک نشده است.اما براساس برآوردهای اولیه حدود 50 تا 60 میلیون تومان سرقت شده که کارآگاهان پلیس آگاهی ردیابی‌ها را برای دستگیری متهمان آغاز کرده‌اند.»‌.ایران 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: