کد خبر: ۲۴۴۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - 2019October 24
رئيس سازمان اورژانس كشورپیام تسلیتی صادرکرد
با کمال ناباوری در عصر اولین روز آبان ماه خبر درگذشت برادر عزیزمان جناب آقای دکتر حقی از همکاران عزیز وپرتلاش در عرصه سلامت و ازپیشگامان ماندگار حرفه مقدس فوریتهای پزشکی را شنیدیم این غم جانکاه قطعا موجب تاسف و تاثر جامعه پزشکی کشور است
شفاآنلاين:بدنبال درگذشت ناگهاني مدير بيمارستان لقمان تهران،كه روزچهارشنبه قرباني حادثه رانندگي شد،رييس اورژانس كشور پيام تسليتي صادركرد.

به گزارش شفاآنلاين دراين پيام آمده:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
 
با کمال ناباوری در عصر اولین روز آبان ماه خبر درگذشت برادر عزیزمان جناب آقای دکتر حقی از همکاران عزیز وپرتلاش در عرصه سلامت و ازپیشگامان ماندگار حرفه مقدس فوریت های پزشکی را شنیدیم این غم جانکاه قطعا موجب تاسف و تاثر جامعه پزشکی کشور است.

شایسته ترین و عالی ترین عبارات هم ناتوان هستند از بیان ویژگی های شخصیت ارزنده ی کسی که عمر پر برکت خود را صرف خدمت صادقانه به مردم عزیزدر نجات جان وکاهش آلام هموطنان نموده است. هجران وی در حقیقت حضور جاودانه اش در محضر خداوند متعال است.

ایشان علاوه بر آنکه چهره ای ماندگار در عرصه سلامت ،پزشکی ونیکوکاری است، مایه افتخار و مباهات سازمان اورژانس کشورنیز بوده و بی شک، خدمات ارزشمند وی در میان نسل های آینده کشور ماندگار خواهدبود.

اینجانب درگذشت جانسوز این پزشک فرهیخته و خیرخواه را به خانواده آن مرحوم، همه همکارانم در سازمان اورژانس کشور و جامعه ی پزشکی تسلیت عرض نموده و از خداوند منان علوّ درجات برای ایشان و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت دارم.
 
 
دکتر پیرحسین کولیوند
رئیس سازمان اورژانس کشور
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: