کد خبر: ۲۴۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۱ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - 2014June 09
شفاآنلاين- بیمه شدگان، مستمری بگیران و مقرری بگیران بیمه بیکاری تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی و افراد تحت تکفل آنان از زمانی که مشمول مقررات قانون تامین اجتماعی قرار می گیرند، درصورت مصدوم شدن بر اثر حوادث یا ابتلا به بیماری می توانند از خدمات درمانی این سازمان در مراکز ملکی بطور رایگان بهره مند شوند.
به گزارش شفاآنلاين  از سازمان تامین اجتماعی، تعهدات درمانی این سازمان شامل تمامی خدمات کلینیکی، پاراکینیکی، بیمارستانی، کمک ها و معاینات طبی، معالجات مربوط به دوران بارداری، زایمان و پس از آن و همچنین خدمات توانبخشی و تحویل وسایل کمک پزشکی (اروتز و پروتز) است که به بیمه شدگان تامین اجتماعی ارائه می شود.

بیمه شدگانی که به مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور مراجعه می کنند می توانند از درمان مستقیم این سازمان بهره برده و تمامی خدمات درمانی خود را بدون پرداخت هیچگونه وجهی دریافت کنند.

براساس این گزارش، سازمان تامین اجتماعی بمنظور رفاه حال بیمه شدگان و مستمری بگیران این سازمان، اقدام به عقد قرارداد و خرید خدمت از مراکز درمانی و پزشکان کرده و بیمه شدگان می توانند با مراجعه به مراکز طرف قرارداد این سازمان و پرداخت 30 درصد در بخش بستری و 10 درصد در بخش درمان سرپایی به عنوان فرانشیز خدمت درمانی مورد نظر خود را دریافت کنند.

در موارد استثنایی و فوریت های پزشکی، بیمه شدگان تحت پوشش می توانند در مراکز درمانی، تشخیصی و غیرطرف قرارداد نیز خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند و سپس با تحویل مدارک و اسناد معتبر، بخشی از هزینه درمان خود را که برابر با تعرفه های مصوب است، بازپس گیرند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: