کد خبر: ۲۴۴۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - 2019October 19
ایشان در خصوص بودجه گلایه مند بودند و اعلام کردند تاکنون تنها ۴۰ درصد از بودجه این سازمان تخصیص داده شده است. بودجه این بخش باید با اولویت تخصیص داده شود و امیدواریم هرچه زودتر مابقی بودجه سازمان بهزیستی تخصیص داده شود تا این سازمان بتواند مشکلاتی را که با آن ها مواجه است برطرف کند
شفاآنلاین>سلامت>نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سازمان بهزیستی نقش موثری را در خدمت رسانی به مستضعفان، نیازمندان و معلولان به عهده دارد، از تخصیص ۴۰ درصدی بودجه این سازمان با گذشت هفت ماه از سال ۹۸ انتقاد کرد.

به گزارش شفاآنلاین،سیده فاطمه ذوالقدر ، با اشاره به جلسه‌ای که با رئیس سازمان بهزیستی کشور داشته، بیان کرد: در جلسه ای که با آقای قبادی دانا داشتم  وضعیت معلولان، نابینایان و بیماران اوتیسم و بودجه ای که برای آنان اختصاص داده می شود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت. ایشان برنامه های سازمان بهزیستی<rehabilitation> برای فراهم کردن زیرساخت های شهری برای نابینایان و معلولان را شرح دادند.

وی در ادامه اظهار کرد: ایشان در خصوص بودجه گلایه مند بودند و اعلام کردند تاکنون تنها ۴۰ درصد از بودجه این سازمان تخصیص داده شده است. بودجه این بخش باید با اولویت تخصیص داده شود و امیدواریم هرچه زودتر مابقی بودجه سازمان بهزیستی تخصیص داده شود تا این سازمان بتواند مشکلاتی را که با آن ها مواجه است برطرف کند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: بیماران اوتیسم و معلولان به دنبال مکانی برای فروش کارهای خود و محصولاتی هستند که خود ساخته اند و بین شهرداری و سازمان بهزیستی در این زمینه رایزنی هایی انجام شده است و قرار شده در روزهای جمعه تعدادی از غرفه های شهرداری به این افراد اختصاص یابد تا زنان سرپرست خانوار با اولویت معلولان و یا افرادی که بیماری اوتیسم دارند بتوانند محصولات خود را به فروش رسانند.

وی در ادامه تاکید کرد: تعامل خوبی بین فراکسیون زنان با سازمان بهزیستی وجود دارد و ایشان هفته گذشته نیز در جلسه فراکسیون حضور داشتند. در جلسه ای که بنده نیز با ایشان داشتم به طور کلی در خصوص مسائل معلولان، نابینایان و افرادی که به بیماری اوتیسم مبتلا هستند، دغدغه ها مطرح شد و ایشان نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای خدمت رسانی به این قشر از جامعه ارائه کردند.

ذوالقدر در پایان افزود: امیدواریم با تخصیص کامل بودجه، این سازمان بتواند خدمت رسانی بیشتری را به اقشار ضعیف و آسیب پذیر داشته باشد.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: