کد خبر: ۲۴۴۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - 2019October 16
بسیاری از پزشکان غیر فوق تخصص پلاستیک و زیبایی که مبادرت به انجام بعضی از اعمال زیبایی می کنند به این اعمال صرفا به چشم تجارت مالی نگاه می کنند، در حالی که کمتر به مشکلات روحی و جسمی بیماران توجه می کنند و متاسفانه این مسائل در جامعه شیوع زیادی دارد
شفاآنلاین>سلامت>دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: جراحان زیبایی و پلاستیک حاضر به انجام تغییرات عجیب و غریب در افراد نیستند.

به گزارش شفاآنلاین ، حمیدرضا فتحی، در آستانه برگزاری کنگره جراحان پلاستیک و زیبایی، افزود: هیچ جراح فوق تخصص زیبایی و پلاستیک در کشور حاضر نیست افرادی مانند «سحر تبر» را تحت عمل جراحی<Surgery> قرار داده و تغییرات عجیب و قریب به وجود آورد. زیرا این مسائل خلاف اخلاق حرفه ای جراحان پلاستیک است و لذا هیچ پزشک فوق تخصصی حاضر به انجام این قبیل جراحی ها نیست.

دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، گفت: بسیاری از پزشکان غیر فوق تخصص پلاستیک و زیبایی که مبادرت به انجام بعضی از اعمال زیبایی می کنند به این اعمال صرفا به چشم تجارت مالی نگاه می کنند، در حالی که کمتر به مشکلات روحی و جسمی بیماران توجه می کنند و متاسفانه  این مسائل در جامعه شیوع زیادی دارد.

فتحی اضافه کرد: به دنبال آن هستیم که راهکار قانونی در این زمینه ایجاد شود تا معضلات ناشی از اعمال جراحی زیبایی و پلاستیک که توسط افراد غیر متخصص انجام می شود، کمتر شود.

دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران، ادامه داد: مشاهده شده که در برخی مکان ها اعمال جراحی زیبایی در شرایط غیر استاندارد انجام می شود و لازم است مراجع ذی ربط به هرج و مرج جراحی زیبایی خاتمه دهند و باید این جراحی نظام مند شود تا بار اجتماعی که برای مردم به وجود می آید، کمتر شود.

وی به یکی از روش های درمان میگرن در کشور اشاره کرد و گفت: بعضی از افرادی که مبتلا به میگرن هستند می توانند با یک روش جراحی این بیماری را درمان کنند این نوع میگرن به علت گیر افتادن اعصاب حسی در بعضی نقاط است که با یک عمل برطرف می شود.

دهمین کنگره جراحی زیبایی پیشرفته بینی توسط انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی از ۲۹ مهر تا اول آبان ۹۸ در بیمارستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.مهر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: