کد خبر: ۲۴۴۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - 2019October 14
بیمه سلامت یکی از دستاوردهای نظام در بحث خدمت رسانی است. بیش از ۴۰ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت بوده و بیمه سلامت یکی از بزرگترین سازمان های بیمه گر پایه در خدمت رسانی به ۳۴ میلیون قشر محروم در سراسر کشور است
شفا آنلاین>سلامت>معاون برنامه‌ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت گفت: برای آشنایی مردم و بیمه شدگان از خدمات بیمه سلامت می‌توان از ظرفیت رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی استفاده موثری داشت.

به گزارش شفا آنلاین، شاهرخ رامزی در مراسم امضاء تفاهم نامه میان سازمان بیمه سلامت و سازمان صداو سیما گفت: بیمه سلامت(Health insurance) یکی از دستاوردهای نظام در بحث خدمت رسانی است. بیش از ۴۰ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت بوده و بیمه سلامت یکی از بزرگترین سازمان های بیمه گر پایه در خدمت رسانی به ۳۴ میلیون قشر محروم در سراسر کشور است.

وی افزود: برای آشنایی و آگاه‌سازی مردم از خدمات نظام و دولت در بخش سلامت به ویژه ارایه خدمات در سازمان بیمه سلامت باید از ظرفیت رسانه‌ها بویژه رسانه ملی استفاده کرد. رسانه ملی به عنوان بزرگترین مجموعه دانشگاهی و جامعه انسان‌ساز نقش مهمی در آشنایی مردم از خدمات دولت در حوزه سلامت دارد.

معاون برنامه‌ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت گفت: رسانه ملی به دلیل ارتباط گسترده با تمام اقشار جامعه  نقش مهمی در کاهش نرخ بیماری‌ها، ارتقای فرهنگ زندگی، بهبود روش زیستن و افزایش نشاط اجتماعی(Social vitality) دارد. خوشبختانه سازمان صدا و سیما در این بخش اقدامات مناسبی انجام داده و امیدواریم تعامل میان بخش سلامت کشور با رسانه ملی در کاهش مشکلات بهداشتی و درمانی مردم نقش موثری ایفا کند.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، رامزی تاکید کرد: بیمه سلامت با ۵ هزار پرسنل در سراسر کشور و قرارداد با ۴۴ هزار مجموعه خدمت رسان، ۴۰ میلیون بیمه شده را تحت پوشش دارد. لذا امیدواریم با امضاء این تفاهم نامه بتوان در برداشتن گام‌های موثر در آشنایی با خدمات بیمه سلامت حرکت کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: