کد خبر: ۲۴۴۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - 2019October 13
سیستم مراقبت‌های اولیه سلامت در ایران یکی از بهترین‌های منطقه است، زیرا به همه مردم خدمات سلامت را فارغ از محل زندگی و گروه‌های سنی ارائه می‌کند
 رئیس دفتر مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت گفت: سیستم مراقبت‌های اولیه سلامت در ایران یکی از بهترین‌های منطقه است، زیرا به همه مردم خدمات سلامت <Health services>را فارغ از محل زندگی و گروه‌های سنی ارائه می‌کند.

به گزارش شفا آنلاین:به نقل از  وزارت بهداشت، احمد المنظری درباره شصت و ششمین اجلاس بین المللی وزرای منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت و نظام مراقبت‌های بهداشتی ایران افزود: در این اجلاس بین المللی نه تنها از کشورهای منطقه، بلکه از سایر کشورها نیز متخصصانی شرکت می‌کنند و فرصتی برای ایران محسوب می‌شود که موفقیت‌ها، تجربه‌ها و چالش‌هایش را ارائه کرده و با دیگران به اشتراک بگذارد.

وی بیان کرد: سندهای اصلی اجلاس، جلسه‌های جانبی اجلاس و سایر موارد در این اجلاس مطرح می‌شود.


المنظری بامداد امروز جهت شرکت در شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی وارد تهران شد. این اجلاس با حضور ۲۱ کشور منطقه از ۲۲ تا ۲۵ مهر ۹۸ به مدت ۳ روز در تهران برگزار می‌شود.

همچنین ظهر امروز وزیر بهداشت کشور عمان نیز برای شرکت در این اجلاس با استقبال سعید نمکی وزیر بهداشت جمهوری اسلامی ایران وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: