کد خبر: ۲۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - 2014June 08
مديرعامل تامين اجتماعي خبرداد:
شفاآنلاين- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: مطالبات سال 92 مراکز درمانی طرف قرارداد با این سازمان ، طی روزهای آینده به طور کامل تسویه می شود.
به گزارش شفاآنلاين به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ، دکتر « سید تقی نوربخش » در جلسه ای با حضور اعضای هیأت مدیره جامعه آزمایشگاهیان ایران افزود: در زمان حاضر مطالبات مراکز طرف قرارداد تا پایان بهمن ماه سال 92 پرداخت شده است که به زودی تسویه کامل برای سال 92 انجام می شود.

نوربخش پرداخت به موقع مطالبات مراکز درمانی را در افزایش نقدینگی و بهبود خدمت رسانی این مراکز اثرگذار دانست و گفت: با تداوم روند رو به بهبود پرداخت مطالبات، این پرداخت ها منطبق با روال قانونی و در فاصله زمانی مقرر ادامه خواهد داشت.

نوربخش همچنین پرداخت به موقع مطالبات و حرکت به سوی واقعی شدن تعرفه ها را از رویکردهای اصلی این سازمان در ارتباط با مراکز درمانی طرف قرارداد برشمرد.



**توجه ویژه رییس جمهور به حوزه سلامت فرصت ارزشمندی است

وی همچنین هماهنگی موجود در حوزه های مختلف مرتبط با نظام سلامت و توجه ویژه ریاست جمهوری به حوزه سلامت را فرصتی ارزشمند برای ارتقاء خدمات درمانی عنوان کرد.

نوربخش با بیان اینکه هماهنگی و همراهی موجود بین دستگاه های مختلف و همچنین انجمن ها و سازمان های اثرگذار بر سلامت بی نظیر است، اظهار امیدواری کرد که از این فرصت برای ارتقاء خدمات استفاده مناسب صورت گیرد.



**از روش های منطقی برای تعیین تعرفه ها استفاده شود

مدیر عامل تامین اجتماعی همچنین استفاده از روش های منطقی برای تعیین تعرفه را مورد تأکید قرار داد و گفت: در این رابطه بررسی همه جانبه و ارایه اطلاعات دقیق به مبادی تصمیم گیری موردنیاز است که سازمان تأمین اجتماعی نیز آماده همکاری در این ارتباط است.

وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی درصورت نیاز به بررسی علمی و کار پژوهشی نیز آمادگی همکاری و سرمایه گذاری در این ارتباط را دارد و انجمن های علمی می توانند در این خصوص فعالیت مطلوبی داشته باشند.



**تقدیر اعضای جامعه آزمایشگاهیان ایران از نوربخش

بر اساس این گزارش در این جلسه اعضای هیأت مدیره جامعه آزمایشگاهیان ایران شامل انجمن متخصصین علوم آزمایشگاهی بالینی ایران، انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی ایران، انجمن آسیب شناسی ایران و انجمن ژنتیک پزشکی ایران با اهدای لوح از مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تقدیر کردند.

اعضای جامعه آزمایشگاهیان ایران ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در سازمان تأمین اجتماعی و پرداخت به موقع مطالبات مراکز طرف قرارداد به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند و حمایت سازمان تأمین اجتماعی از واقعی شدن تعرفه خدمات آزمایشگاهی را مورد تأکید قرار دادند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: