کد خبر: ۲۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - 2014June 08
شفاآنلاین-جان مئیس دانشجوی آمریکایی که روز پنجشنبه (پنجم ژوئن) با خلع سلاح‌کردن یک مهاجم مسلح جان دانشجویان بسیاری را نجات داد، با تشکر جالب توجهی رو به رو شد.

به گزارش شفاآنلاین،جان مئیس، پنجشنبه گذشته در حالی که یک مهاجم مسلح با تیراندازی در محوطه دانشگاه پاسفیک شهر سیاتل، یک نفر را کشته و سه نفر دیگر را زخمی کرده بود، موفق شد در لحظه‌ای که مهاجم مشغول پر کردن دوباره اسلحه خود بود با اسپری به او حمله کند و با کمک دیگر دانشجویان، آرون بارا، ۲۶ ساله را خلع سلاح کند.

پلیس می‌گوید فرد مهاجم، آرون بارا، دانشجوی این دانشگاه نبوده و وکیل او اعلام کرده که وی از مدت‌ها پیش با ناملایمات روانی دست و پنجه نرم می‌کرده است.

رسانه‌های محلی اعلام کرده‌اند مردم هنگامی که متوجه شدند جان مئیس، این عمل قهرمانانه را تنها چند روز پیش از مراسم ازدواجش (۲۱ ژوئن) انجام داده، به لیست اقلامی که او و نامزدش برای شروع زندگی مشترکشان تهیه کرده و روی اینترنت برای دوستان نزدیکشان منتشر کرده بودند مراجعه کرده و آنها را به رسم پاسداشت خریداری و به این دو جوان هدیه کردند.

در اقدامی دیگر هم یک نفر به رسم قدردانی برای جمع آوری پول سفر ماه عسل آقای مئیس در اینترنت صفحه‌ای راه اندازی کرده است. مبلغ مورد هدف این اقدام ۵ هزار دلار تعیین شده بود اما در کمتر از دو روز   جمع مبالغ اهدایی به بیش از ۸ هزار دلار رسیده است.

آرون بارا، پس از بازداشت به پلیس گفته قصد داشته تا جایی که می تواند آدم بکشد و بعد هم خودش را "راحت" کند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: