کد خبر: ۲۴۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۸ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - 2014June 07
شفا آنلاین: قائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاه‌ها از آغاز اجرای بسته حمایت از ویزیت بیماران در قالب طرح تحول سلامت خبر داد و گفت: در این بسته با حمایت مالی از متخصصان، گرفتن شرح حال بیماران بهتر می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین،، سیدحسن امامی رضوی قائم مقام وزیر بهداشت در حاشیه نشست خبری ششمین کنگره بین‌المللی جراحی مغز و اعصاب که با حضور پروفسور مجید سمیعی در تهران برگزار می‌شود، در پاسخ به پرسش خبرنگاران از آغاز اجرای طرح حمایت از ویزیت بیماران خبر داد و اظهار داشت: در این بسته حمایتی به دلیل نارضایتی که مردم در گذشته در مراجعه به پزشکان داشتند، مقرراتی وضع شده است تا متخصصان در هر ساعت 8 بیمار را ویزیت کنند و این به معنای آن است که گرفتن شرح حال از بیمار طولانی‌تر خواهد شد.

وی افزود: در گذشته به دلیل ازدحام مراجعات به بیمارستان‌های دولتی مردم از ویزیت پزشکان و متخصصان مراجعه بودند بر این اساس در ادامه اجرای طرح تحول سلامت، بسته حمایت از ویزیت بیماران نیز طراحی و اجرای آن آغاز شد که براین اساس از نظر مالی نیز متخصصان پزشکی بیش‌تری حمایت خواهند شد.

امامی رضوی ادامه داد: در بسته حمایت از ویزیت بیماران مسلماً بیمار بهتر ویزیت خواهد شد تا نارضایتی آنان در این حوزه کمتر شود البته در ادامه اجرای این بسته حمایتی امکانات در بیمارستان‌ها و کیلینک‌های ویژه بیش‌تر می‌شود و همچنین حضور پزشک در مراکز درمانی دولتی نیز افزایش می‌یابد.

وی در ادامه تشریح اجرای بسته حمایت از ویزیت بیماران خاطرنشان کرد: مسلماً به مرور زمان با اجرای این بسته حمایتی وضعیت ویزیت بیماران هم از نظر هزینه‌ها کم‌تر و هم از نظر نوع دریافت خدمت ارتقا می‌یابد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: