کد خبر: ۲۴۲۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - 2019September 25
اتفاقات خیلی خوبی را در حوزه دارو شاهد هستیم به طوری که تحریم‌ها نیز نتوانسته اثر زیادی در این حوزه داشته باشد
شفا آنلاین>سلامت>رییس هیات‌مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران از حضور ۵۵۰ شرکت دارویی و صنایع وابسته در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌فارما خبر داد. دکتر احمد شیبانی، افزود: برگزاری این رویداد در حوزه دارو، با تلاش بیشتری صورت می‌گیرد و در شرایط تحریم‌ها، اقدام مفیدی در این حوزه تلقی می‌شود.


به گزارش شفا آنلاین:معاون اسبق وزیر بهداشت، به ابعاد این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: اتفاقات خیلی خوبی را در حوزه دارو<The field of medicine> شاهد هستیم به طوری که تحریم‌ها نیز نتوانسته اثر زیادی در این حوزه داشته باشد.

شیبانی ادامه داد: این موفقیت‌ها مرهون تلاش تولیدکنندگان داخلی و دست‌اندرکاران حوزه دارو است.وی افزود: این نمایشگاه نمادی از توانمندی‌های صنعت داروسازی کشور است. شیبانی با اشاره به رویکرد نمایشگاه به صنعت داروسازی کشور گفت: تمامی دست‌اندرکاران حوزه دارو در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.وی افزود: در کنار ارائه توانمندی‌های صنعت داروسازی کشور، شاهد برگزاری نمایشگاهی از رسانه‌های دست‌‌اندرکار حوزه دارو خواهیم بود.


رییس اسبق سازمان غذا و دارو از حضور ۵۵۰ شرکت دارویی و صنایع وابسته از ۳۰ کشور دنیا در این نمایشگاه خبر داد و گفت: ۴۰۰ شرکت داخلی بوده و مابقی شرکت‌ها خارجی هستند.

وی شعار امسال نمایشگاه را تجلی رونق تولید عنوان کرد و افزود: در نمایشگاه امسال، حضور شرکت‌هایی از هند و چین، بسیار پررنگ‌تر از دوره‌های قبل است.جهان صنعت

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: