کد خبر: ۲۴۲۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - 2019September 21
طبق روال مستمر آتی امروز از بیمارستان‌های فیروزابادی در جنوب شهر تهران و بیمارستان امام حسین (ع) به صورت سرزده بازدید کردم.
 شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حساب توییتری خود از بازدید سرزده از دو بیمارستان در جنوب شهر تهران خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین:سعید نمکی شامگاه جمعه در حساب توییتری خود نوشت: طبق روال مستمر آتی امروز از بیمارستان‌های فیروزابادی در جنوب شهر تهران و بیمارستان امام حسین (ع) به صورت سرزده بازدید کردم.

وی ادامه داد: از نزدیک مسائل را دیدم. موارد رضایتمندی موجب تشویق و قطعا نارضایتی‌ها مورد پیگیری جدی قرار خواهد گرفت.

وزیر بهداشت پیش از این درباره بازدیدهای سرزده از مراکز درمانی<Health centers> گفته بود: به صورت هفتگی هم خودم و هم معاونان وزارت بهداشت از بیمارستان‌های کشور به صورت سرزده بازدید می کنیم و اگر در بیمارستان‌ها تخلف یا کاستی‌هایی مشاهده شود، بررسی و برخورد می‌شود.


قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت نیز در این بازدیدها حضور داشت. معاون وزیر بهداشت پیش از این درباره بازدیدهای سرزده از بیمارستان‌ها گفته بود: بازدیدهای سرزده از مراکز درمانی به منظور شناسایی نقاط ضعف و رفع آنها بسیار مهم است و ادامه دارد، اما در وهله اول باید بر پیشگیری از بروز مشکل در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تاکید شود.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: