کد خبر: ۲۴۲۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۶ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - 2019April 06
مهندس علیرضا آشناگر استاندار سمنان با اهدای لوح تقدیری از دکتر دانائی رئیس دانشگاه و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برای ایفای نقش موثر در اشتغالزایی در سال 97 قدردانی کرد
به گزارش شفا آنلاین: به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مهندس علیرضا آشناگر استاندار سمنان با اهدای لوح تقدیری از دکتر دانائی رئیس دانشگاه و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برای ایفای نقش موثر در اشتغالزایی در سال 97 قدردانی کرد.

در قسمتی از این تقدیر آمده است:

جناب آقای دکتر دانائی

رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

سلام علیکم؛

در سال 1397 که به سال حمایت از کالای ایرانی به منظور ایجاد و حفظ اشتغال جوانان این مرز و بوم و رشد اقتصادی مزین شد، شاهد به بار نشستن برنامه‌های دولت محترم دوازدهم در تحقق اشتغال استان بودیم. یقین دارم این مهم جز با تلاش صادقانه و پیگیری‌های مداوم جنابعالی و مجموعه خدوم آن اداره توانسته‌اید نسبت به تعهدات خود در این خصوص اقدام نموده و افتخار دیگری بر سرافرازی‌های استان بیفزائید.

بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش ارزنده جنابعالی و همکاران محترمتان که نقش موثری را در اشتغالزایی سال 97 ایفاء نموده‌اید، صمیمانه اعلام و از خداوند متعال دوام توفیقات را برای همه خدمتگزاران صدیق تحت زعامت ولی امر مسلمین مسئلت دارم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: