کد خبر: ۲۴۱۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - 2019September 14
دولت بر اساس شرایط، میزانی را به عنوان بودجه سالیانه برای بیمه سلامت درنظر می گیرد، لذا بیمه سلامت باید تلاش کند که بودجه را به بهترین شکل ممکن هزینه کند
شفا آنلاین>سلامت>مشاور مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: بیمه سلامت باید طبق بودجه هزینه کند، لذا تصمیم گیرندگان می بایست در تعیین میزان بودجه و هزینه ها بیشتر توجه کنند.

به گزارش شفا آنلاین، علی اکبر حق دوست، اظهار داشت: دولت بر اساس شرایط، میزانی را به عنوان بودجه سالیانه برای بیمه سلامت درنظر می گیرد، لذا بیمه سلامت باید تلاش کند که بودجه را به بهترین شکل ممکن هزینه کند.

وی افزود: هزینه های جاری بیمه سلامت(Health insurance) بسیار بیشتر از بودجه ای است که سالانه از سوی دولت به آن اختصاص پیدا می کند، همچنین متولیان ارائه دهنده خدمت بیمه را به عنوان صندوق در نظر می گیرند.

حق دوست تاکید کرد: تعامل قابل قبولی میان بیمه و وزارت بهداشت به عنوان متولی اصلی در بحث خرید راهبردی خدمات وجود دارد، اما ممکن است میان بیمه و وزارت بهداشت برخی اختلاف نظرها دیده شود.

مشاور مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، اظهار داشت: بودجه بیمه سلامت مشخص بوده و از سوی دیگر بسته های ارائه خدمت توسط شورای عالی بیمه مشخص شده است، روند افزایش سن، بار بیماری ها و افزایش پوشش بیمه ای نیز در هزینه کرد اعتبارات بی تاثیر نیست. بنابراین تلاش جمعی دولت و وزارت بهداشت برای افزایش برابری و کاهش نابرابری ها در ارائه خدمت تاثیر قابل توجهی دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: