کد خبر: ۲۴۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - 2019September 06
فردا عصر باید منتظر بارش باران نسبتاً قابل توجهی در مناطق شمالی کشور باشیم و از روز یکشنبه در استان‌های گیلان، اردبیل، مازندران، آذربایجان‌های شرقی و غربی شاهد رگبار و رعد و برق و وزش شدید باد خواهیم بود
شفاآنلاین>اجتماعی>هواشناسی>کارشناس هواشناسی گفت: در نوار شمالی کشور اواسط هفته آینده تا حدود ۶ درجه کاهش دما پیش بینی می‌شود.

به گزارش شفاآنلاین و به نقل از واحد مرکزی خبر، آقای امیر سرکرده افزود: در روزهای تاسوعا و عاشورا در نیمه شمالی کشور، هوای نسبتاً خنکی خواهیم داشت و این کاهش دما از یکشنبه رخ می‌دهد و علاوه بر این در نواحی جنوبی البرز شامل تهران، البرز، زنجان و قزوین شاهد کاهش ۴ درجه‌ای دما خواهیم بود.

وی با اشاره به این که روز گذشته در برخی استان‌های سواحل دریای خزر بارندگی داشتیم پیش بینی کرد امروز هم این بارندگی<Rain> رخ دهد.

کارشناس هواشناسی گفت: فردا عصر باید منتظر بارش باران نسبتاً قابل توجهی در مناطق شمالی کشور باشیم و از روز یکشنبه در استان‌های گیلان، اردبیل، مازندران، آذربایجان‌های شرقی و غربی شاهد رگبار و رعد و برق و وزش شدید باد خواهیم بود.

سرکرده افزود: همچنان شاهد وزش بادهای ۱۲۰ روزه در شمال سیستان و بلوچستان و وقوع گرد و خاک خواهیم بود.

وی آسمان امروز تهران را صاف پیش بینی کرد و افزود: دما در گرمترین زمان امروز به ۳۲ درجه می‌رسد که پیش بینی می‌شود یکشنبه و دوشنبه هفته آینده حداکثر هوای تهران به ۲۸ درجه سانتیگراد برسد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: