کد خبر: ۲۴۱۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - 2019September 05
تولید دستگاه‌های دیالیز در کارخانه‌های داخلی از ۵ ماه پیش آغاز شده است و بر اساس نیاز مراکز ارائه دهنده خدمات به بیماران دیالیزی توزیع می‌شود
شفا آنلاین>سلامت>رئیس اداره پیوند بیماری‌های خاص وارزت بهداشت گفت: از هفته آینده توزیع دستگاه‌های دیالیز جدید جایگزین دستگاه‌های فرسوده می‌شود.


به گزارش شفا آنلاین:مهدی شادنوش رئیس اداره پیوند بیماری‌ها خاص وزارت بهداشت با اشاره به توزیع دستگاه دیالیز در بین مراکز ارائه دهنده خدمات اظهار کرد:تولید دستگاه‌های دیالیز در کارخانه‌های داخلی از ۵ ماه پیش آغاز شده است و بر اساس نیاز مراکز ارائه دهنده خدمات به بیماران دیالیزی<Dialysis patients> توزیع می‌شود.

او ادامه داد: دستگاه‌های دیالیز بنا بر نیاز مراکز در مناطقی که ضرورت بیشتری دارد در اولین مرحله مستقر می‌شوند تا نیاز بیماران هرچه سریع تر برطرف شود و از هفته آینده هم  توزیع دستگاه دیالیز با سرعت بیشتری انجام می‌گیرد.

رئیس اداره پیوند بیماری‌ها خاص وزارت بهداشت اضافه کرد: دستگاه‌های دیالیز که در هفته آینده توزیع می‌شود ترکیبی از تولید داخل و کالای وارداتی است و این کار با هدف رفع نیاز بیماران دیالیز انجام شده است.


او در خصوص ابلاغ آیین‌نامه اهدای عضو گفت: آیین‌نامه اهدای عضو از فرد زنده به بیماران و نیازمندان با هدف نظام‌مند شدن کار‌ها تدوین و به زودی ابلاغ می‌شود و از این به بعد اهدای عضو از فرد زنده به بیماران بدون هیچ مشکلی انجام می‌گیرد.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: