کد خبر: ۲۴۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - 2019September 03
با استفاده از این دستگاه مدرن امکان جا اندازی های دقیق دررفتگی ها و محل دقیق پروتزها و پیچ و پلاک ها ممکن میشود و علاوه بر آن امکان تصویر برداری حین عمل با این دستگاه فراهم گردیده است
شفا آنلاین>سلامت>دکتر محمدمهران امینی فرد رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از تجهیز اتاق عمل بیمارستان خاتم الانبیاء(ص)ایرانشهر به دستگاه پیشرفته دو مانیتوره c _arm خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین:وی گفت:این دستگاه با پیگیریهای دانشگاه و همکاری معاونت درمان وزارت بهداشت و با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد خریداری و نصب گردید و در جهت اعمال جراحی پیشرفته ارتوپدی و جراحی مغز اعصاب در اعمال جراحی مربوط به شکستگی های استخوانی و ستون فقرات<spinal cord> استفاده میشود.
 
وی افزود:با استفاده از این دستگاه مدرن امکان جا اندازی های دقیق دررفتگی ها و محل دقیق پروتزها و پیچ و پلاک ها ممکن میشود و علاوه بر آن امکان تصویر برداری حین عمل با این دستگاه فراهم گردیده است.

دکتر امینی فرد در پایان با اشاره به مجهزبودن این دستگاه به مدرن ترین تکنولوژی روز اعمال ارتوپدی سایر مزیت های آن نسبت به انواع قدیمی را انرژی مصرفی کمتر و امکان رادیولوژی پرتابل و تجهیرات مدرن حافظه و انتقال تصویرو دارابودن دو مانیتور عنوان کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: