کد خبر: ۲۴۰۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - 2019August 22
به محض ورود متوجه شدم ساختمان خالی از سکنه است و فهمیدم فرشادی در کار نیست. قبل از آنکه بتوانم اقدامی انجام بدهم در یک لحظه شاهین به سمتم حمله ور شد و هرچه التماسش کردم توجهی نکرد و بعداز اینکه مرا مورد آزار و اذیت قرار داد رهایم کرد، من هم بلافاصله به دادسرا مراجعه و از وی شکایت کردم
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث>در تاریخ چهارم اردیبهشت ماه، خانم جوانی با مراجعه به دادسرای ناحیه ۲۷ ویژه امورجنایی تهران و ارائه شکوائیه اعلام کرد که از سوی مرد حدوداً ۳۵ ساله مورد آزار و اذیت قرار گرفته است .

به گزارش شفاآنلاین، پرونده این فرد با دستور مقام قضایی برای رسیدگی به پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد و شاکی پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت به کارآگاهان گفت: حدود چند ماه قبل در فضای مجازی که خود را فرشاد و ۲۰ ساله معرفی کرده بود آشنا شدم و این آشنایی کم کم به دوستی بدل شد. مدتی با هم در این فضا گفت وگو کردیم تا اینکه به این فرد اعتماد کردم و قرار شد که یک روز یکدیگر را حضوری ملاقات کنیم و در محدوده تهرانپارس با هم قرار گذاشتیم.


شاکی ادامه داد: در روزی که قرار گذاشته بودیم، راس ساعت پنج عصر بود که یک خودروی شاسی بلند مشکی تویوتا راوفور در مقابل من توقف کرد و دیدم فرد پشت فرمان فرشاد نیست. راننده که متوجه تردید من شد  گفت که دایی  فرشاد است و خود را شاهین معرفی کرد. من هم سوار ماشین شدم و حرکت کردیم تا اینکه مرا به یک ساختمان سه طبقه در همان محدوده برد.

 به محض ورود متوجه شدم ساختمان خالی از سکنه است و فهمیدم فرشادی در کار نیست. قبل از آنکه بتوانم اقدامی انجام بدهم در یک لحظه شاهین به سمتم حمله ور شد و هرچه التماسش کردم توجهی نکرد و بعداز اینکه مرا مورد آزار و اذیت قرار داد رهایم کرد، من هم بلافاصله به دادسرا مراجعه و از وی شکایت کردم.

انتشار تصویر به دستور قضایی

با کسب این اطلاعات کارآگاهان اداره شانزدهم راهی محل وقوع جرم <mass>شده و در تحقیقات اولیه هویت واقعی متجاوز به نام محمدرضا را  مورد شناسایی قرار دادند. همچنین بررسی سوابق کیفری این فرد نشان داد که او ۳۵ ساله و دارای ۱۰ فقره سابقه در زمینه‌های قتل، شرارت، آزار و اذیت، کلاهبرداری و... است.

در ادامه تصویر متهم به رویت شاکی رسیده و از سوی وی تایید شد که پس از آن  کارآگاهان با بهره گیری از روشهای علمی کشف جرم موفق به شناسایی مخفیگاه متجاوز در محدوده تهرانپارس شده و با هماهنگی بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران متهم را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

این فرد در بازجویی های بعمل آمده ابتدا منکر هرگونه آزار و اذیت شد ولی پس از مواجهه با شاکی چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشته و لب به اعتراف گشود و در توضیح شیوه و شگرد خود در اغفال دختران در فضای مجازی گفت: من در تلگرام با عکس و هویت جعلی با شاکی آشنا شده و او را فریب دادم و نقشه‌ام را اجرا کردم. طمعه‌هایم را از بین نوجوانان کم سن و سال در فضای مجازی  انتخاب می کردم و با آنان دوست می شدم و با جلب اعتماد آنان را به ساختمانی برده و مورد آزار و اذیت قرار می دادم.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد: با توجه به دستگیری مرد متجاوز و اعتراف صریح به بزه انتسابی، وی با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ است. 

همچنین دستور انتشار تصویر بدون پوشش متهم از سوی مقام قضایی صادر و  شهروندان در صورت شناسایی وی می توانند به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: