کد خبر: ۲۳۹۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - 2019August 20
بیش از ۹۳ هزار و ۶۳۹ مورد خدمات پرستاری شامل نوارقلب، قندخون و فشارخون، تزریقات، پانسمان، سرم تراپی و بخیه به حجاج ایرانی ارائه شده است
شفاآنلاین>سلامت>رئیس ستاد مرکزپزشکی حج وزیارت جمعیت هلال احمر در مدینه منوره، گفت: از زمان اعزام ورود  حجاج ایرانی به سرزمین وحی تا کنون ۴۸ هزار و ۳۴۰ مورد مراجعه به مراکز درمانی مدینه داشته ایم.  

به گزارش شفاآنلاین، جلیل عرب خردمند،، در مورد آخرین آمار خدمات پزشکی ارائه شده به زائران ایرانی در شهر مدینه گفت: تا ۲۸ مرداد، ۱۳ هزار و ۳۴۸ زائر در مطب‌ها و مجموعه‌ها در هتل های محل اسکان حجاج ایرانی ویزیت شده‌اند.

وی با بیان اینکه نزدیک به چهار هزار و ۲۲۲ مورد ویزیت تخصصی توسط پزشکان انجام‌ شده است، تصریح کرد: بیش از ۹۳ هزار و ۶۳۹ مورد خدمات پرستاری شامل نوارقلب، قندخون و فشارخون<blood pressure>، تزریقات، پانسمان، سرم تراپی و بخیه به حجاج ایرانی ارائه شده است.

عرب خردمند افزود: در طول این مدت تعداد ۱۶ هزار ۳۸۷ نسخه در درمانگاهها و مطب های مجموعه ها پذیرش شده است.  

رئیس ستاد مرکزپزشکی حج و زیارت در مدینه، درباره فعالیت درمانگاههای مدینه افزود: پزشکان مستقر در این مراکز درمانی بصورت ۲۴ ساعته در تمامی زمینه ها پاسخگوی حجاج ایرانی هستند و تا حضور آخرین حجاج ایرانی مطب ها و درمانگاهها به فعالیت خود ادامه خواهند داد.  

عرب خردمند روند ارائه خدمات درمانی و پزشکی به حجاج کشورمان را مطلوب توصیف کرد و گفت: وضعیت عمومی حجاج ایرانی رضایت‌ بخش است و مشکل خاصی ندارند. مهر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: