کد خبر: ۲۳۹۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۳ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - 2019August 18
اولین چیزی که توجه آقایان را به خود جلب می‌کند، لبخندی است که یک زن بر لب دارد. همه ی افراد به صورت ناخودآگاه توقع دارند که یک زن متین و موقر باشد
شفاآنلاین>اجتماعی>وابسته کردن مرد به خود یکی از دغدغه های امروزه زنان است؛ اینکه چگونه همسر و یا مرد مورد علاقه‌شان را پایبند خود کنند. ممکن است برخی از افراد فکر کنند که زیبایی تنها عامل جذب مردان است اما حقیقت این است که زیبایی پس از مدتی عادی می‌شود و چیزهایی فراتر از زیبایی و ظاهر جذاب در وابسته کردن مردان موثر است.

به گزارش شفاآنلاین، وابسته کردن مرد به خود یکی از دغدغه های امروزه زنان است؛ اینکه چگونه همسر و یا مرد مورد علاقه‌شان را پایبند خود کنند.

 ممکن است برخی از افراد فکر کنند که زیبایی تنها عامل جذب<Absorption> مردان است اما حقیقت این است که زیبایی پس از مدتی عادی می‌شود و چیزهایی فراتر از زیبایی و ظاهر جذاب در وابسته کردن مردان موثر است. مردان به اندازه زنان پیچیده نیستند و نسبت به زنان بیشتر قابل پیش‌بینی هستند. 

تحقیقات نشان داده است که انجام برخی کارها، تقریبا بر همه ی مردان موثر واقع می‌شود و به این ترتیب می‌توان قلب آن ها را تسخیر کرد. در ادامه مقاله به بررسی کامل راه های علمی وابسته کردن مرد به خود می‌پردازیم. اگر با راه‌های جذب شوهران آشنا هستید اما نمی‌توانید آنها را عملی کنید بهتر است با یک روانشناس متخصص مشورت کنید.

وابسته کردن مرد به خود | آیا زیبایی کافی است؟

حتما بارها دیده اید که بسیاری از دخترانی که ظاهر چندان جذابی ندارند، همسرشان را شیفته خود کرده اند. راز وابسته کردن مردان به خود، در زیبایی ظاهری نیست. مسلم است که آراستگی نقش بسیار زیادی در رابطه عاشقانه دارد اما همه چیز نیست. زیبایی پس از مدتی برای افراد تبدیل به یک امر عادی می‌شود و آن چیزی که باقی می‌ماند نگرش و باور افراد نسبت به یکدیگر است. 

مردی که باور داشته باشد همسرش فردی ارزشمند و بی نظیر است، همواره عاشق و وابسته او خواهد ماند. این را بدانید که این نگرش را خود شما می‌توانید به وجود آورید. داشتن مهارت دلبری از چیزهایی است که ویژگی زنانه محسوب می‌شود.

وابسته کردن مرد به خود : راهکارهای کاربردی

بهتر است از ابتدای زندگی نکات لازم برای جذب شوهران را بلد باشیم. وابسته کردن مردان به خود اصول و قوانینی دارد که از لحاظ علمی، موثر بودن آنها ثابت شده است. که در ادامه به توضیح برخی از آن ها می‌پردازیم.

مرد را واقعاً بشناسید
مسلم است که راه وابسته کردن هر مردی با دیگری متفاوت است. انتظارات و اولویت های هر فرد مختص به خود او است . یک زن با شناخت و آگاهی کامل از این اولویت ها می‌تواند مرد مورد علاقه اش را به خود وابسته کند. مرد خود را بشناسید و از طریق ویژگی‌های منحصر بفردش به او نزدیک شوید.

لبخند زدن فراموش نشود

اولین چیزی که توجه آقایان را به خود جلب می‌کند، لبخندی است که یک زن بر لب دارد. همه ی افراد به صورت ناخودآگاه توقع دارند که یک زن متین و موقر باشد. توصیه می‌شود که زنان خنده‌های بلند و آزادانه خود را در جمع فراموش کنند و تنها به یک لبخند ملیح اکتفا کنند. همچنین زنان عبوس و اخمو نیز برای مردان جذابیتی ندارند و از آن ها فراری هستند.

تماس چشمی داشته باشید

تحقیقات نشان داده است که بین تماس چشمی و رابطه عاطفی، ارتباط مستقیم وجود دارد. چشم ها دریچه روح هستند و احساسات را بهتر منتقل می‌کنند. همچنین حساسیت چشم ها بیشتر از سایر اعضای بدن است و به همین دلیل ارتباط عاشقانه از طریق تماس چشمی بهتر شکل می‌گیرد.

نمایشی رفتار نکردن

ممکن است این سوال برایتان پیش آمده باشد که چرا مردانی که من دوسشان دارم از من خوششان نمیاد؟ دلیل این اتفاق این است که معمولا انسان ها سعی می‌کنند در برابر کسی که دوستش دارند، ایده‌آل‌ترین و بهترین انسان ممکن باشند. نشان دادن جنبه های خوب خود، کار درستی است اما این کار نباید به قدری افراطی شود که جنبه‌ی نمایشی پیدا کند. تظاهر کردن هم خود زن را خسته می‌کند و هم دل مرد را می‌زند.

ساده بودن

شاید به نظر برسد که مردان از زنان آرایش کرده خوششان بیاید اما حقیقت این است که آنها زیبایی که در عین سادگی باشد را بیشتر دوست دارند. آرایش های روزمره خود را ساده انتخاب کنید به طوری که فقط آراسته و مرتب به نظر بیایید. آرایش های ویژه خود را برای روزهای خاص بگذارید تا همسرتان را با زیبایی خود غافلگیر کنید. می‌توانید یک عطر خوشبو برای خود انتخاب کنید و از این طریق مرد مورد علاقه‌تان را به خود جذب کنید.

سهل الوصول نبودن

اصلی وجود دارد که طبق آن، چیزی که سخت به دست می‌آید ارزشمندتر می‌شود. اگر در ابتدای آشنایی هستید، طوری برخورد کنید که کنجکاوی را در مرد خود به وجود آورید و کاری کنید که او برای دست آوردن قلب شما، تلاش کند. البته دقت داشته باشید که انقدر در این کار زیاده روی نکنید که خجالتی یا فوق‌العاده سرد و مغرور به نظر بیایید.

 اگر مدتی از ازدواجتان می‌گذرد، به روزهای اول آشنایی خود فکر کنید. بعضی وقتها اندکی دور شوید و بگذارید که همسرتان به شما نزدیک شود. البته نه آن قدر جدی و زیاد که رابطه صمیمانه‌تان از بین برود.

قوی بودن

مردان از زنان ضعیف خوششان نمی‌آید. زنی که تمام مدت گریه می‌کند و یا با کوچکترین مشکلی از هم می‌پاشد، زن مورد علاقه مردها نیست. زنان جسور و قوی ایده‌آل‌ترین انتخاب مردان هستند. 


شاید ضعیف بودن مدتی برایشان جالب باشد، چرا که مردان دوست دارند قدرت خود را به رخ بکشند و حمایتگر باشند. اما در صورتی که زن به صورت اغراق‌آمیزی ضعیف باشد باعث ایجاد حس ترحم در مرد می‌شود و به تدریج علاقه از بین می‌رود.

وابسته کردن مرد به خود : حفظ اصول اخلاقی

این را به یاد داشته باشید که هیچ مردی ارزش این را ندارد که اصول اخلاقی خود را زیر پا بگذارید. پایبند بودن به اصول اخلاقی باعث اعتماد به نفس می‌شود و به این صورت فرد خودش را دوست می‌دارد. زنی که خودش را دوست دارد و برای خود ارزش قائل است، توجه مردان را نیز به خود جلب می‌کند. 

مثلا اگر فکر می‌کنید لازم است برخلاف خواسته و اصول خود رابطه جنسی برقرار کنید یا حتی مواد مصرف کنید، به یاد داشته باشید که با این کار نگرش شما راجع به خودتان خراب می‌شود و مرد شما نیز تصور غلطی از شما پیدا خواهد کرد. به دنبال کسی باشید که شما را آنطور که هستید دوست داشته باشد. هنر زندگی
برچسب ها: عاشق ، شوهر ، جذاب ، وابسته کردن
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: