کد خبر: ۲۳۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - 2014June 02
شفا آنلاین-برنامه «دکتر سلام» با اضافه شدن آیتم جدیدی تحت عنوان «زایمان طبیعی» به روی آنتن می‌رود.

به گزارش شفا آنلاین،محمدحسین جبلی، تهیه‌کننده  ضمن اعلام خبر بالا توضیح داد: ما در آیتمی جدید تولد نوزادان را از ابتدا تا وقتی که به بخش منتقل می‌شوند، ضبط و پخش می‌کنیم.

وی افزود: این آیتم تحت عنوان «زایمان طبیعی» در جهت ترغیب شکل طبیعی زایمان تولید می‌شود؛ ضمن اینکه دارای حواشی‌یی نظیر صحبت کردن با پدر و مادر نوزاد است.

این تهیه‌کننده خاطرنشان کرد: دوربین ما در محل اتاق زایمان قرار دارد و از بریدن بند ناف تا تمیز کردن نوزاد و تماس پوست وی با مادر را به تصویر خواهد کشید؛ همچنین چنین آیتمی را در رابطه با سزارین هم خواهیم داشت و درباره عوارض آن صحبت خواهیم کرد.

او یادآور شد: تاکنون یک قسمت از آیتم «زایمان طبیعی» را به روی آنتن بردیم و سعی می‌کنیم تا پایان سال نیز این روند را ادامه دهیم.

جبلی همچنین اشاره کرد: ابتدا از خانواده‌هایی که رضایت دارند از روند تولید نوزادشان تصویر گرفته شود، مجوز می‌گیریم و سپس دوربین را به اتاق زایمان می‌بریم؛ ضمن اینکه تصویربردار و تدوین‌گر ما خانم هستند تا علاوه بر اینکه در رابطه با مسائل شرعی مشکلی پیش نیاید برخی از صحنه‌هایی نظیر نشان دادن خون که چندان در تلویزیون مناسب نیست نیز حذف شود.

این تهیه‌کننده در پایان نیز گفت: ما پنج‌شنبه‌ها به طور ثابت با حضور مردم در فرهنگسراها اجرای زنده خواهیم داشت.

  برنامه «دکتر سلام» به تهیه‌کنندگی مشترک محمدحسین جبلی و المان مرغوب‌نیا از شبکه آموزش به روی آنتن می‌رود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: