کد خبر: ۲۳۹۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۵ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - 2019August 11
تیم پزشکی از چند روز قبل در سرزمین منا حاضر شده و مقدمات لازم را برای ارائه خدمات درمانی و پزشکی به زائران را فراهم کردند
شفاآنلاین>سلامت>معاون عملیات حج تمتع ۹۸ از تشکیل کمیسیون وقوف اضطراری برای شناسایی زائران ناتوان جسمی برای انجام مناسک حج خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین ، محمود رضا فقیهی گفت: بعد از ظهر شنبه ۹ ذی الحجه زائران بیمار بستری با ۳ دستگاه اتوبوس آمبولانس مجهز به دستگاه‌های نوار قلب، الکتروشوک، مانیتورینگ و ۲ دستگاه آمبولانس مجهز،  اعمال حج را به صورت اضطراری انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه این دسته از زائران بیمار پس از چند ساعت وقوف و انجام اعمال به بیمارستان‌ بازگردانده شدند، گفت: این زائران بیمار<Patient> را پزشکان متخصص و پرستاران بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر در مکه همراهی کردند.

فقیهی با اشاره به اینکه اعمال زائران بیمار با حضور ۲ روحانی کاروان مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر انجام شد، اظهار کرد: تیم پزشکی از چند روز قبل در سرزمین منا حاضر شده و مقدمات لازم را برای ارائه خدمات درمانی و پزشکی به زائران<Pilgrims> را فراهم کردند.

وی گفت: خوشبختانه وضع سلامت همه زائران مناسب است و تمامی کادر درمانی و پرستاری در آمادگی کامل برای ارائه خدمات بهتر و شایسته به زائران خدا هستند.مهر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: