کد خبر: ۲۳۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۵ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - 2019August 09
دکتر امینی فرد از سهمیه ویژه بومی در سایر رشته های گروه پزشکی و پیراپزشکی خبر داد و افزود : رشته پرستاری و بهداشت محیط برای اولین بار در چابهار نیز از طریق کنکور پذیرش خواهد شد
شفا آنلاین>سلامت>دکتر محمدمهران امینی فرد رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با اعلام تاسیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آن را هدیه ای به نسل های آینده عنوان کرد و گفت:رشته پزشکی مطرح ترین رشته آموزشی حوزه علوم پزشکی و دیگر رشته های تحصیلی در کشور است.

به گزارش شفا آنلاین، وی خاطر نشان کرد در سال تحصیلی جدید دانشجوی دکتری پزشکی در این دانشگاه پذیرش می شود و علاقمندان می توانند ایرانشهر را به عنوان محل تحصیل خویش انتخاب نمایند.

دکتر امینی فرد از سهمیه ویژه بومی در سایر رشته های گروه پزشکی و پیراپزشکی خبر داد و افزود:رشته پرستاری و بهداشت محیط برای اولین بار در چابهار نیز از طریق کنکور پذیرش خواهد شد.

وی تصریح کرد: این افتخار بزرگ و غرور آفرین ایرانشهر به وجود دانشکده پزشکی و تربیت دانشجوی دکترای پزشکی پس از دو سال پیگری  مداوم امسال محقق گردید و با حضور دانشجوی پزشکی و دانشکده پزشکی موتور محرکه قوی آموزش و پژوهش و ایجاد حلقه بالینی تخصصی و فوق تخصصی خواهد شد و علاوه بر آن پس از پذیرش دانشجوی پزشکی بستر مناسب و پایه قوی جهت تربیت متخصص رشته بالینی نیز فراهم خواهد شد و این موفقیت حاصل ماهها تلاش نماینده محترم مردم ایرانشهر و مجموعه دانشگاه علوم‌پزشکی و حمایت های بی دریغ وزارت بهداشت بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در پایان گفت:این دانشکده که در بستری مناسب با وجود زیرساخت های فیزیکی استاندارد و  اعضای هیات علمی متخصص دانشگاه ایرانشهر شکل گرفته میتواند علاوه بر تربیت پزشک موردنیاز منطقه مرکز علمی فاخر و درخشانی در ایرانشهر شود.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: