کد خبر: ۲۳۸۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۵ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - 2019August 04
شفاآنلاین:دقایقی قبل-ساعت حدود 12 صبح به وقت تگزاس ، یک مهاجم مسلح با ورود به فروشگاه وال مارت در تگزاس آمریکا،مردم را به رگبارگلوله بست.
به گزارش شفاآنلاین به نقل ازمنابع خبری،درپی این جنایت خونین و هولناک،فردی که اسلحه ak-47 دردست داشته ،پس ازورود به فروشگاه،بی محابا مردم را به رگبارگلوله بسته است.
پلیس تاکنون کشته شدن دستکم 22 تن ازجمله 4 کودک را تائید کرده است.
همزمان با حضورنیروهای ویژه پلیس، درمنطقه،عملیات ویژه برای دستگیری یا کشتن مهاجم ناشناس آغازشده است.
شبکه خبری سی ان ان آمریکا گزارش داد: این کشتار در نزدیکی فرودگاه بین المللی و میدان هوایی ارتش Biggs Army رخ داده است.که بلافاصله تمامی فروشگاهها و ادارات وشرکت های مستقردرمنطقه و اطراف تعطیل شدند.گفته شده دستکم سه تن دراین خصوص دستگیرشده اند و بلافاصله بازجویی ازآنها آغازشده است.

«بتو اُرورک» عضو کنگره آمریکا از ایالت تگزاس و نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا خطاب به شهروندان ال پاسو گفت: «صادقانه بگویم که [این حادثه] بسیار مایه دلشکستگی است. امن و امان بمان، ال پاسو. لطفاً از تمام دستورالعملهای نیروهای وضعیت اورژانس پیروی کنید».

یکی ازکارکنان وال مارت نیزبه خبرنگاران گفت:پس از شلیک گلوله ها ،تلاش برای تخلیه هرچه سریعتر مردم از فروشگاه آغازشد .این درحالی بود که مردم وحشتزده و کارمندان برای فرارازصحنه جنایت و نجات خود، از روی یکدیگر فرار می کردند.

جزئیات این خبردرساعات بعد منتشرخواهد شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: