کد خبر: ۲۳۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - 2019August 02
بر اساس این تفاهمنامه کادر درمانی جمهوری اسلامی ایران از ارائه خدمات به زائرین سایر کشورها معذور است. بر همین اساس در ایام تشریق، در بیمارستان‌های مستقر در صحرای عرفات و منا نیز تنها پذیرای زائران ایرانی خواهیم بود
شفاآنلاین>سلامت>رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارائه خدمات درمانی صرفا به زائران ایرانی در کشور عربستان خبر داد.

به گزارش  شفاآنلاین،دکتر محمدتقی حلی‌ساز اظهار کرد: بر اساس تفاهمنامه جمعیت هلال احمر با وزارت بهداشت کشورعربستان خدمات بهداشتی درمانی مراکز درمانی جمعیت هلال احمر ایران در عربستان صرفاً برای زائران ایرانی است.

وی در ادامه گفت: بر اساس این تفاهمنامه کادر درمانی جمهوری اسلامی ایران از ارائه خدمات به زائرین سایر کشورها معذور است. بر همین اساس در ایام تشریق، در بیمارستان‌های مستقر در صحرای عرفات و منا نیز تنها پذیرای زائران ایرانی خواهیم بود.

بر اساس سایت هلال احمر، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر همچنین به ارائه ۱۷۰ هزار خدمت درمانی بهداشتی به زائرین ایرانی بیت الله الحرام از ابتدای عملیات بهداشت و درمان حج ۹۸ تا کنون اشاره کرد و اظهارکرد: از این میزان ۹۵ هزار ویزیت عمومی و ۸ هزار ویزیت تخصصی بیماران<patients> و مراجعان ایرانی صورت گرفته است.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: