کد خبر: ۲۳۸۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - 2019July 31
سال ۹۶ خیرین در سراسر کشور ۶۰۰۰ میلیارد تومان کمک کردند. ۱۲۰۰ نفر در مجمع خیرین سلامت سرمایه‌گذاری کرده‌اند
شفا آنلاین>سلامت>مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کشور گفت: خیرین سال گذشته بیش از یک‌هزار میلیارد تومان کمک کردند.

به گزارش شفا آنلاین، شهریاری در دیدار با امام جمعه بروجرد، اظهار کرد: ائمه جماعت می‌توانند توسط تریبون‌هایی که در اختیار دارند کمک حال خیرین باشند.

وی تصریح کرد: سال ۹۶ خیرین در سراسر کشور ۶۰۰۰ میلیارد تومان کمک کردند. ۱۲۰۰ نفر در مجمع خیرین سلامت سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

شهریاری اضافه کرد: اگر سمن‌های خیرین نیز در نظر گرفته شود، در سال هزاران میلیارد تومان در حوزه سلامت کار می‌کنند، اما با این وجود باز در این حوزه مردم مشکل دارند.

وی با بیان اینکه در خیلی از استان‌ها شورای مشارکت بانوان نیز راه‌اندازی شده است، افزود: اعتقاد داریم وقتی بانوان در حوزه‌ای وارد می‌شوند، می‌توانند منشا خیر و برکت باشند. ۳۰۰ شهرستان کشور دارای شورای مشارکت خیرین است.

شهریاری ادامه داد: با توجه به مشکلات اقتصادی خیرین در سال ۹۷، یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در مجمع خیرین سلامت کشور کمک کردند. تلاش بر این است که در زمینه پیشگیری و پژوهش نیز خیرین کار کنند.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی - امام جمعه بروجرد نیز در این دیدار، گفت: در حوزه سلامت روایات زیادی داریم. کارهای بزرگی در بروجرد خیرین انجام داده‌اند و خیرین در جهت تامین سلامت گام‌های خوبی برداشته‌اند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: