کد خبر: ۲۳۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - 2019July 23
داوطلبانی که اسامی آنها در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان آمده است باید بر اساس برنامه زمانی اعلام شده برای مصاحبه آزمون اختصاصی، آزمون تشریحی و آزمون پروژه به نشانی مشخص شده مراجعه کنند
شفاآنلاین>اجتماعی>مشاور عالی سازمان سنجش گفت: اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های امتحانی شرایط خاص اعلام شد.

به گزارش شفاآنلاین،حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش ،  با اشاره به اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته محل‌های خاص اظهار کرد: اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های امتحانی شرایط خاص در کد‌رشته محل‌های ۱۱۳۱، ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۶، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۰، ۱۳۶۲ و ۱۳۶۴ اعلام شد.

وی ادامه داد: داوطلبانی که اسامی آنها در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان آمده است باید بر اساس برنامه زمانی اعلام شده برای مصاحبه آزمون اختصاصی، آزمون تشریحی و آزمون پروژه به نشانی مشخص شده مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش تصریح کرد: مراجعه نکردن به منزله انصراف داوطلب<volunteer> تلقی می‌شود و تمام داوطلبانی که در کد‌رشته محل‌های ذکر شده مجاز به انتخاب رشته شده‌اند باید در موعد مقرر و ضمن پرداخت هزینه آزمون عملی پروژه انتخاب رشته خود را تکمیل کنند.

توکلی با بیان اینکه نتایج نهایی شهریور ماه اعلام می‌شود، بیان کرد: داوطلبانی که با توجه به اولویت‌های کد‌رشته محل‌های خود شانس قبولی در کدرشته‌ها شرایط خاص و بورسیه را داشته‌اند در فهرست معرفی شدگان چند برابر ظرفیت قرار نمی‌گیرند.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: