کد خبر: ۲۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - 2014May 31
شفاآنلاین-مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمان، گفت: تاکنون شش مورد مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شدند که پس از انجام نمونه‌گیری و آزمایش‌های لازم، مشخص شد که جواب آزمایش چهار نفر آنها منفی است و آنها مبتلا به بیماری کرونا نیستند و آزمایش‌های دو نفر دیگر نیز ارسال شده است.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر مهدی شفیعی  با اشاره به ابتلای دو نفر در کرمان به بیماری کرونا و تایید مرگ یکی از این افراد، گفت: فرد دیگر خوشبختانه از بیمارستان مرخص شده است.

وی ادامه داد: تاکنون شش مورد مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شدند که پس از انجام نمونه گیری و آزمایش‌های لازم، مشخص شد که جواب آزمایش چهار نفر از آنها منفی است و آنها مبتلا به بیماری کرونا نیستند و آزمایش‌های دو نفر دیگر نیز ارسال شده است.

شفیعی تصریح کرد: از این چهار نفر که جواب آزمایش آنها منفی است، سه نفر مرخص شده و نفر دیگر هم به دلیل بروز بیماری‌های زمینه‌ای در بیمارستان بستری است.

مدیر گروه مبارزه با بیماری های دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس در عربستان، شش هزار پمفلت آموزشی در رابطه با این بیماری و سایر بیماری‌های تنفسی چاپ و منتشر شده و در اختیار حجاج قرار می گیرد.

شفیعی افزود: در این پمفلت های آموزشی، اقدامات بهداشتی را که حجاج باید در هنگام سفر و پس از بازگشت انجام دهند، ارائه شده است.

وی گفت: همچنین پمفلت‌های آموزشی در رابطه با بیماری‌های تنفسی و کرونا ویروس تهیه شده و در اختیار عموم جامعه قرار می‌گیرد.

مدیر گروه مبارزه با بیماری های دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: فردی مبتلا به بیماری کرونا می‌شود که دارای علائم شامل بیماری شدید تنفسی و بستری شدن در بیمارستان، تب و عفونت شدید و همچنین سابقه تماس با زائر از کشور عربستان و یا سایر کشورهای حوزه خلیج فارس باشد.

برچسب ها: ویروس ، کرونا ، کرمان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: