کد خبر: ۲۳۷۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۳ - ۲۹ تير ۱۳۹۸ - 2019July 20
جوش شیرین مو را مانند شامپو تمیز و مانند نرم کننده، نرم می‌ند؛ جوش شیرین را با آب ترکیب کرده و روی کف سر و موها بمالید، بعد از پنج دقیقه بشویید. این کار را دو مرتبه در هفته امتحان کنید
شفاآنلاین>سلامت>برای حفظ سلامت مو باید از راهکارهای مناسب که منجر به افزایش طول عمر مو می‌شوند به همراه مواد طبیعی در دسترس، استفاده کرد.

به گزارش شفاآنلاین،  مو یکی از مهمترین اعضای بدن است و باید برای حفظ سلامت<Health> آن نهایت تلاش خود را به کار گرفت؛ استفاده از مواد غذایی گیاهی یا رعایت نکات کاربردی منجر به حفظ سلامت مو می‌شود در اینجا به معرفی راهکارهای مناسب برای حفظ سلامت مو می‌پردازیم.

نرم کننده طبیعی مو

جوش شیرین مو را مانند شامپو تمیز و مانند نرم کننده، نرم می‌ند؛ جوش شیرین را با آب ترکیب کرده و روی کف سر و موها بمالید، بعد از پنج دقیقه بشویید. این کار را دو مرتبه در هفته امتحان کنید.

روغن کرچک را فراموش نکنید

برای استحکام موها روزانه ۵ دقیقه موهایتان را در هوای آزاد شانه بزنید و برای افزایش تراکم موها هم از روغن کرچک استفاده کنید.

روشـن کردن مو با آبلیمو

۲ قاشق غذا خوری آب لیمو تازه را با یک فنجان آب گرم مخلوط کنید و به موهای خود بمالید و زیر نور آفتاب بمانید.

مراقبت از موها

خشک كردن موهای خیس با سشوار بلافاصله بعد از خارج شدن از حمام یا استخر یكی از رایج‌ترین اشتباهاتی است كه آسیبی به مراتب بیشتر از عادت‌های بد به مو وارد می‌كند.

قدرت شنبلیله در استحکام مو

اگر تار موهای شما نازک شده است، شنبلیله بخورید. پودر دانه شنبلیله تاثیر بسزایی در ضخیم و پر پشت شدن مو‌ها دارد.

از آب داغ استفاده نکنید

آب داغ پوست و مو را خشک می‌كند و عمر رنگ مو را  هم كاهش می‌دهد. با آب ولرم سرتان را بشویید، نرم‌كننده بزنید و بعد با سردترین دمای آبی كه قادر به تحمل آن هستید موها را آبكشی كنید.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: