کد خبر: ۲۳۷۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۲۸ تير ۱۳۹۸ - 2019July 19
بر اساس مصوبات شورای عالی بیمه تا سال ۱۴۰۰ یک سری از دارو‌های بیماران MS تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند، اما تعهد بیمه افزایش پیدا نمی‌کند و اگر قیمت دارو بالا رود بیمه تنها بر اساس قیمت پایه این اقلام را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.
شفاآنلاین>سلامت>فرزین گفت: دارو‌های خارجی بیماران MS تا سال ۱۴۰۰ تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

به گزارش شفاآنلاین،کوروش فرزین مدیر کل بیمه سلامت استان تهران، اظهار کرد: فرانشیز بیماری‌های MS بین ۵ تا ۱۰ درصد است که برخی از دارو‌های بیماران MS خارجی بوده و بر اساس مصوبه شورای عالی بیمه سلامت<Health> در گذشته پوشش این دارو‌ها جزء تعهد سازمان بیمه سلامت محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبات شورای عالی بیمه تا سال ۱۴۰۰ یک سری از دارو‌های بیماران MS تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند، اما تعهد بیمه افزایش پیدا نمی‌کند و اگر قیمت دارو<medicine> بالا رود بیمه تنها بر اساس قیمت پایه این اقلام را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

مدیر کل بیمه سلامت استان تهران تاکید کرد: بر اساس مصوبات شورای عالی بیمه سلامت برند‌هایی که در داخل کشور تولید می‌شود تا سال ۱۴۰۰ تحت پوشش بیمه‌ها قرار دارد، اما این اقلام دارویی نیز بعد ۱۴۰۰ فقط قیمت پایه‌شان تحت پوشش بیمه سلامت باقی می‌ماند.

وی با اشاره به پرداخت الکترونیکی مطالبات پزشکان گفت: در حال حاضر ۲ هزار مطب به صورت الکترونیکی با بیمه سلامت همکاری دارد و اسناد از طریق سامانه بررسی و مطالبات پزشکان پرداخت می‌شود.

آغاز نسخه نویسی الکترونیکی در برخی از استان‌ها
فرزین گفت: نسخه نویسی الکترونیکی در برخی از استان‌ها با صورت رسمی آغاز شده است و نسخه نویسی الکترونیکی نیز در برخی  استان‌های دیگر به صورت پایلوت اجرا می‌شود.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: