کد خبر: ۲۳۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۸ - 2019July 18
مخبر در جمع مردم وعده داد بزودی ستاد اجرایی فرمان امام ۲ هزار بسته لوازم ضروری خانگی شامل ۱۲ هزار قلم کالا را بین مردم این مناطق توزیع خواهد کرد
شفاآنلاین>اجتماعی>رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از اختصاص ۱۱۰ میلیارد تومان کمک فوری به زلزله زده های مسجد سلیمان در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین و به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، این مطلب را محمد مخبر روز پنجشنبه هنگام حضور و بازدید از مناطق زلزله<Earthquake> زده مسجد سلیمان در استان خوزستان و دیدار با مردم این مناطق عنوان کرد.

در این بازدید که نخستین بازدید یک مسئول کشوری از این مناطق است، استاندار خوزستان، نماینده ولی‌فقیه، نماینده مجلس و فرماندار نیز حضور داشتند.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در گفت و گو با مردم آسیب دیده مناطق «پشت کوه و نمره‌یک» مسجد سلیمان اعلام کرد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام همانند حوادث گذشته در کنار مردم خواهد بود.

مخبر در جمع مردم وعده داد بزودی ستاد اجرایی فرمان امام ۲ هزار بسته لوازم ضروری خانگی شامل ۱۲ هزار قلم کالا را بین مردم این مناطق توزیع خواهد کرد.

وی همچنان از اجرای هزار طرح اشتغال خرد و توزیع سه هزار بسته لوازم التحریر در این منطقه خبر داد و افزود: مجموع بودجه در نظر گرفته شده توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برای مناطق زلزله زده مسجدسلیمان ۱۱۰ میلیارد تومان خواهد بود.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) افزود: همانند سیل ابتدای سال، تا هروقت لازم باشد در کنار مردم آسیب دیده مسجدسلیمان و خوزستان خواهیم ماند.

ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه ۱۷ تیر زلزله‌ای به بزرگی ۵.۷ در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) در منطقه گلگیر از توابع شهرستان مسجدسلیمان و در عمق تقریبی ۱۷ کیلومتری رخ داد که این حادثه باعث ایجاد خرابی و واردشدن خسارت به برخی از منازل مسکونی شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: