کد خبر: ۲۳۷۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۲۳ تير ۱۳۹۸ - 2019July 14
بعد از ظهر امروز به صورت رسمی جلسه‌ای برای بررسی رانت و فساد در حوزه سلامت در کمیسیون بهداشت مجلس تشکیل خواهد شد تا به مباحث مطرح شده در این جلسه رسیدگی شود
شفا آنلاین>سلامت>عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون بهداشت، موضوع رانت و فساد در حوزه سلامت بررسی خواهد شد.

به گزارش شفا آنلاین، علی نوبخت حقیقی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در خصوص مباحث مطرح شده از سوی وزیر بهداشت در زمینه برخورد با رانت و فساد در سازمان غذا و دارو و حوزه تجهیزات پزشکی(Medical Equipment) اظهار داشت: بعد از ظهر امروز به صورت رسمی جلسه‌ای برای بررسی رانت و فساد در حوزه سلامت در کمیسیون بهداشت مجلس تشکیل خواهد شد تا به مباحث مطرح شده در این جلسه رسیدگی شود، تا با همکاری دولت بتوانیم در راستای برخورد با فساد در این سیستم گام برداریم.

وی ادامه داد: این موضوع به غیر از این که جنبه فساد عمومی دارد به موضوع سلامت و جان افراد برمی‌گردد و ممکن است جان افراد را به خطر بیاندازد.

نوبخت با بیان اینکه فساد در حوزه دارو خیانت ملی است گفت: در همین راستا اولین جلسه کمیسیون به این موضوع اختصاص یافته و از وزیر بهداشت و مقامات مسؤول برای توضیح در این زمینه دعوت شده است تا بتوانیم اعتماد عمومی را بالا ببریم.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: مردم بدانند که چشم مسؤولین باز است و مقامات قضایی به این موضوع رسیدگی می‌کنند و حق مردم در صورتی که به حلقوم ناپاک افراد رفته باشد پس گرفته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه افزایش اعتماد عمومی یکی از سرمایه‌های اصلی کشور است که با برخورد با گلوگاه‌های فساد می‌توان به آن رسید تصریح کرد: بررسی امور دارویی، تجهیزات پزشکی، تولید، پخش، واردات(Importation) و مصارف ریالی ارزی در این جلسه بررسی خواهد شد و کمیسیون بهداشت پس از دریافت گزارش‌ها به این موضوع رسیدگی و نتایج را اعلام خواهد کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: