کد خبر: ۲۳۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - 2014May 31
متخصص رفتارشناسی جنسی در گفتگو با شفا آنلاین خبرداد:
شفا آنلاین- مدیر گروه سلامت جنسی ضایعات نخاعی بیمارستان امام خمینی گفت: خوشبختانه 50 تا 60 درصد مشکلات جنسی که افراد یا زوجین با یکدیگر تجربه می کنند قابل حل است. : 30 درصد دیگرنيز با استفاده از تکنیک ها و پیشرفت های علمی قابل اصلاح است.

دکتر عفت السادات مرقاتی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر افزود:اما 20 درصد باقیمانده مشکلات جنسی قابل پذیرش است. یعنی به عنوان مثال مردی که 3 شیفت کار می کند به طورقطع نمي تواند در طول هفته رفتارجنسي مشابه سایر مردان كه يك يا دوشيفت كارمي كنند داشته باشد.

وی با اشاره به این که این موضوع کاملأ موقعیتی و وابسته به شرایط است و باید مورد پذیرش واقع شود در عین حال افزود: برای اصلاح آن، زن و شوهر باید متوجه شوند چه روزهایی از هفته ویژگی هایی نظیر استرس و خستگی ندارند و با این کار می توانند رابطه جنسی خوبی را با خوشحالی داشته باشند.

فوق تخصص روابط جنسی و اعتیاد ادامه داد: به این معنی که زوجین و افراد برای داشتن یک رابطه جنسی موفق و خوشایند باید همدیگر را به خوبی بشناسند و خودشان را با شرایط یکدیگر وفق دهند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید کرد: اگر زوجی مانند بقیه نیستند معنی آن الزاما ناشی از ابتلا به بیماری های جنسی نیست.

عضو هیئت علمی مرکز ملی مطالعات اعتیاد به خبرنگار شفا آنلاین گفت: متاسفانه مقداركم دانش جنسی و عدم آگاهی از شرایط حاکم بر تعاملات جنسی منجر به تجربه مشکلات جنسی میان زوجین می شود كه اكثراين مسايل با مراجعه به متخصصين مربوطه قابل حل است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
غلامعلي نادري نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
0
0
من براي ويزيت نياز به ادرس و مطب شخصي دكتر مرقاتي خويي رفتار شناسي جنسي دارم لطفا به ايملم بفرستيد ممنونم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: