کد خبر: ۲۳۶۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۲۰ تير ۱۳۹۸ - 2019July 11
این نوزاد در ساری بستری است و پدر این نوزاد اعتراض داشت که پزشک آنکال در چالوس به موقع بر بالین بیمار حضور نداشته است
شفا آنلاین>سلامت>رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: در حاشیه سفر وزیر بهداشت به استان مازندران، پدر یک نوزاد اعتراضاتی درباره عدم رسیدگی به نوزاد خود در بیمارستانی در چالوس داشت که بنا بر اظهارات وی نوزاد فلج متولد شده و وزیر بهداشت در این زمینه دستور ویژه رسیدگی صادر کرده است.

به گزارش شفا آنلاین، کیانوش جهانپور روز پنج شنبه درباره ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی که اعتراض پدر یک نوزاد به معاون پرستاری وزارت بهداشت مبنی بر عدم رسیدگی را نشان می‌دهد، افزود: این نوزاد در ساری بستری است و پدر این نوزاد اعتراض داشت که پزشک آنکال در چالوس به موقع بر بالین بیمار حضور نداشته است. مرجع تشخیص خطا یا قصور پزشکی(Medical malpractice) در این زمینه، البته کمیسیون‌های سازمان نظام پزشکی است.

وی ادامه داد: وزیر بهداشت درباره سفرهای استانی دستور داده‌اند که افتتاح مراکز به حاشیه برود و مشکلات مردم و بیماران از نزدیک بررسی شود.

جهانپور بیان کرد: تاکید وزیر بهداشت در سال جدید بر بازدید مستقیم از شبکه ارائه خدمت و نظارت نزدیک بر نحوه اجرای فرآیندهای بهداشتی و درمانی و شنیدن مستقیم و بی واسطه صدای گیرندگان و ارائه دهندگان خدمت در اقصی نقاط کشور است.

امروز در فضای مجازی کلیپی دست به دست می چرخید که حکایت از گریه های پدری داشت که گفته می شود نوزاد او به علت عدم رسیدگی و توجه بیمارستان طالقانی چالوس فلج شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: